וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג בראיון לפוקס ניוז: "הפחד השתלט עליי"

עודכן לאחרונה: 15.10.2023 / 11:59

הדוגמנית הישראלית שמתגוררת בימים אלו בארצות הברית התראיינה לרשת האמריקאית פוקס ניוז וסיפרה על המלחמה בישראל, ההפגנות הפרו-פלסטיניות ועל הפחד והחשש מפגיעה ביהודים בחו"ל.

שבוע עבר מאז החלה המתקפה הרצחנית של ארגון החמאס בישראל, ומאמצי ההסברה עולים שלב ונעשים דחופים יותר ויותר לאור ההתחזקות של ההפגנות הפרו-פלסטיניות ברחבי העולם. בזמן ששרת ההסברה התפטרה מתפקידה, מי שנכנס אל הואקום שנוצר עוד טרם ההתפטרו הם משפיעני הרשת והסלבס הישראלים שעוסקים בנושא יום ולילה.

אל מאמצי ההסברה הצטרפה גם הדוגמנית אסתי גינזבורג, שבימים אלו מתגוררת בארצות הברית עם בעליה וילדיהם. גינזוברג התראיינה לפוקס ניוז וסיפרה על המצב בארץ ועל כך שבעקבות האירועים החליטה להוציא את ילדיה מבית הספר: "החלטתי להיות זהירה. גדלתי בישראל והיינו מוקפים בדברים האלו כל חיינו ומעולם לא פחדתי, אבל אחרי שראיתי כמה אכזריים חמאס יכולים להיות, החלטתי שאין סיבה שאהיה אמיצה על חשבון הילדים שלי. המחשבה שאני נותנת להם לנצח ולפחד להשתלט עליי אולי עצובה, אבל ראינו את הדיווחים בכל יום ואת סיפורי הניצולים והסרטונים המזוויעים, האנשים האלה אכזריים ולא יעצרו בעבור שום דבר".

גינזבורג המשיכה וענתה לשאלת המראיין בנוגע להפגנות הפרו-פלסטיניות המתקיימות בארה"ב: "זה גורם לי להרגיש זעם. אני יודעת שכשהאנשים האלה מגנים על חמאס, הם למעשה מגנים על המעשים שהם עשו. הם מגנים על ארגון טרור שעורף ראשי תינוקות, כורת תינוקות מרחם אמם ויורה בהורים אל מול עיני ילדיהם".

"האנשים האלו שמוחים ברחובות, אני אפילו לא יכולה לומר שהם תומכים בחיות. זה אנשים שעשו מעשים נוראיים. זה מפחיד בעייני. זה לא ויכוח פוליטי, זה לא על ישראל או פלסטין. זה על אנושיות. לאנשים שיש חמלה בלבם, אם הם רואים ווידאו של תינוק בן תשעה חודשים שנחטף לעזה בלי הוריו. זה על אנושיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully