וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: בזמן המלחמה בדרום חנן בן ארי שימח חתן וכלה

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 13:56

הזמר חנן בן ארי יצא בקריאה בעמוד האינסטגרם שלו למען זוגות שנאלצו לבטל או לצמצם את חתונתם, פצועים וילדים הזקוקים לעידוד על מנת שיגיע וישיר להם בזמנים קשים אלו, ועמד בהבטחתו. גם הזמרים משה פרץ ואיתי לוי נרתמו לסייע, וחילקו ציוד ומזון לחיילים בשטח.

חנן בן ארי משמח חתן וכלה בזמן הלחימה/צילום מסך אינסטגרם
משה פרץ ושובל גוזלן מחלקים ציוד ומזון לחיילים. יח"צ,
משה פרץ ושובל גוזלן מחלקים ציוד ומזון לחיילים/יח"צ

ברגעים קשים אלו, בזמן שמתנהלת מלחמה קשה וכואבת ברחבי הארץ ובעיקר בדרומה, מתגלה שוב האחדות וההרתמות של אזרחי ישראל למען כל מי שזקוק לכל דבר שהוא. יוזמות רבות של תרומות שונות והתנדבויות רצות מאז החלה הלחימה, וגם אומנים רבים התגייסו לסייע בעקבות המצב.

בין האומנים היה גם הזמר חנן בן ארי, שיצא בקריאה נרגשת בעמוד האינסטגרם שלו ובה כתב: "אם ידוע לכם על חופות שהתבטלו או הצטמצמו ומחפשים מישהו שישיר להם בחופה, על פצועים שיעשה להם טוב לשמוע אותי, על ילדים במקלט שזקוקים לסרטון עידוד- אני פה" וכך היה. אתמול (א') בערב הזמר הכניס לחופה זוג שעקב המצב צימצם את האירוע למעט ביותר. בן ארי קיבל פניה והתייצב ביוקנעם הרחוקה ושימח ולו במעט את הזוג הצעיר כששר להם בחופתם.

איתי לוי משמח חיילים בדרום/יח"צ

גם זמרים נוספים נרתמו לסייע מיוזמתם. איתי לוי הסתובב במספר נקודות בדרום לשם אגיע עם שני טנדרים מלאים בארגזים של אוכל ושתייה עבור חיילים. בנוסף למזון שחילק הוא דאג גם לשמח ולרומם את רוחם של החיילים שפגש. משה פרץ ושובל גוזלן, שחקן קבוצת הפועל חיפה, אספו מזון וציוד רב והגיעו גם הם לחלק לחיילים ולוחמי מג"ב הנמצאים בשטח.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully