וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מסוגלת להישאר בבית": מורן אטיאס התגייסה לסייע לפצועים

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 14:15

בעקבות המצב הביטחוני, אנשים רבים יצאו לתרום דם, להתנדב באריזת אוכל לחיילים ובגדים לתושבים מעוטף עזה בסולידריות מדהימה. גם השחקנית והמגישה מורן אטיאס הרגישה את הרצון לסייע, ולא בפעם הראשונה

מורן אטיאס נוסעת לסייע לפצועים/אינסטגרם. צילום מסך

היוזמות הפרטיות של כמות מכובד של אזרחים, הצילה חייה אדם רבים של ילדים, נשים וגברים כאחד. קשה שלא להרגיש גאווה בעם שלנו תוך צפייה בתורים הארוכים לתרומות הדם, או תוך אריזת משלוח של אוכל לחיילים או בגדים ומוצרי בסיס למפונים שאיבדו כמעט את הכל.

גם השחקנית והמגישה מורן אטיאס לא יכלה להישאר אדישה לקריאות העזרה של האזרחים ויצא להתנדב: "אין לי עדיין מושג לאן אני נוסעת, כנראה לאחד מבתי החולים בדרום. אני יצאתי עכשיו מהבית של ההורים בצפון אני לא מסוגלת להישאר בבית, מי שנמצא שם עם המסוקים , שאלוהים ישמור על כל החיילים שלו אמן אמן ואמן.

ראיתי הרבה משפחות בחוץ אני מניחה שהן מבועתות מי שנמצא שם וצריך עזרה ואולי צריך ברמה של אוכל מים, לא משנה מה, טרמפ. בבקשה לפנות אליי אני עם רכב, אני יכולה לעצור בכל סופר, לקנות מה שאתם צריכים, אפילו רק שוקולד. כל מה שאני יכולה לתת חוץ מזה זה חיבוק ותמיכה. מי שצריך משהו אני בדרך", שיתפה את עוקביה דרך חשבון האינסטגרם שלה.

זאת לא הפעם הראשונה שהשחקנית מגיעה להתנדב בזמני חירום בבתי החולים. גם בשנת 2020, במהלך הסגר הראשון של הקורונה, היא הגיעה לסייע: "עשרת הימים האחרונים היו פריבילגיה לעבוד לצד הצוות הרפואי של בית החולים איכילוב בתל אביב, במה שהפך להיות מחלקת הקורונה", כתבה אז בפוסט.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה.
הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully