וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בריאות: למה נגה ארז סיימה את ההופעה שלה באמבולנס?

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 15:40

הזמרת הבינלאומית נגה ארז נפצעה ברגלה במהלך ביצוע בהופעה בקצרין, אמנם בזמן שהיא המשיכה לשיר דאגו לחבוש לה את הרגל ולהביא לה כיסא שתוכל להיעזר בו תוך כדי שהיא מקפצת על רגל אחת, אך את הערב היא סיימה באמבולנס. וואלה! סלבס חמסה שום בצל

נגה ארז עם רגל שבורה/אינסטגרם צילום מסך
נגה ארז עם רגל שבורה. אינסטגרם, צילום מסך
באמבולנס/צילום מסך, אינסטגרם
נגה ארז עם רגל שבורה. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות/צילום מסך, אינסטגרם

זה לא דבר חדש שסלבס למיניהם לוקחים באופן מילולי את הביטוי "תשבור רגל", ופוצעים את עצמם על הבמות. אמש (ד') הזמרת נגה ארז פצעה את עצמה בזמן הופעה בקצרין במסגרת פסטיבל "צלילי בזלת", בזכות האדרנלין מהפציעה הצליחה ארז לסיים את ההופעה ואפילו המשיכה לשיר תוך כדי שחובשים לה את הרגל.

אחרי שהכאבים החלו להכות בעקבות הפציעה הזמרת המשיכה את בישיבה על כיסא מפלסטיק שרגע לפני כן נעזרה בו כדי לנסות להמשיך לרקוד. היא ניצלה את הרגעים בין השירים כדי לנוח ולספר לקהל על פציעה אחרת שהייתה לה בזמן שהייתי בצילומים לקליפ: "הצילומים היו שש שעות ואני בשעה הראשונה נקעתי את הקרסול והמשכתי לעשות את זה כי היה לי בגוף הזה את הדבר המדהים הזה שנקרא אדרנלין.

יש לנו סיטואציה דומה כרגע, אני לא יודעת מה זה, אני חצי מרגישה את זה, אבל זה מרגיש פחות או יותר אותו דבר. בואו נקווה שלא נקע או שבר או מה שזה לא יהיה", ניסתה הזמרת להישאר אופטימית.

נגה ארז. Didier Messens, GettyImages
ההצגה חייבת להימשך/GettyImages, Didier Messens

אך לצערה, אחרי שהגיעה להיבדק בסוף ההופעה באמבולנס התגלה שאכן מדובר בפציעה רצינית, וארז שברה את הרגל. לכל החוששים שתכננו לצפות בה ב"פסטיבל התמר" אל דאגה, אם יש משהו שכבר הצלחנו להבין הוא שמבחינת הזמרת ההצגה חייבת להימשך, והיא תופיע למרות הרגל השבורה.

וואלה! סלבס שברה את מסך הטלפון הנייד שלה אחרי שישבה עליו.

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully