וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרטונים באינסטגרם הפכו לפורנו": קארין עליה חוטפת מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 9:59

בעקבות סרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בזמן שלבשה כמות בגדים מינימלית, הדוגמנית קארין עליה עברה מתקפה של ביקורות קשות וחטפה לא מעט אש מהעוקבים שלה. וואלה! סלבס סיפור על בלון ותחתון

לא ממש מדובר בפעם הראשונה או האחרונה שהרשת תשים לה למטרה אישיות כזאת או אחרת ותבחר לתקוף כשמשהו גורם להרמת גבות. מי שנמצאת בקו האש בשעות האחרונות היא לא אחרת ממלכת היופי לשנת 2016, הדוגמנית קארין עליה.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש (ד') אפשר לראות את הדוגמנית לבושה בגופיית סבא קטנטנה ובבלון בצורת לב שתפקידו להסתיר את מה שהחוטיני לא מצליח. אך למרות שהפיגורה והפנים שלה מעוררי קנאה, העוקבים בחרו להתמקד בדברים שקצת יותר בערו להם.

"את כזאת קלאס כזו יפה, עד שאת מראה פעם אחר פעם שהכל ענין של מחיר. דוגמנית קלאס עם אופי ואישיות לא חייבת להצטלם עם חוט וחוטינים מוגזמים", כתב עוקב אחד, והוא ממש לא היה היחיד שהיה לו מה להגיד בנושא.

עוקבים נוספים גם נתנו את משנתם: "את כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמך זה מה שבא לך להיות פליבוי גירל תכבדי את עצמך איפה השכל בתחת", הגיבה עוקבת נוספת, ואחר הוסיף: "את יפה והכל, אבל תצניעי. אלוהים ישמור סירטונים באינסטגרם כבר הפכו לפורנו איכס".

אל מול כל אלה עמדו גם מי שבאה להגנתה: "כמה חוסר פרגון יא מעייפים קארין את פצצת על", ניסתה אחת העוקבות לעזור לעליה להשתלט על הכאוס. עוד תגובות מרימות כמו: "היסטרית!!", "וואו את פצצת על", ו- "איזו יפה אף פעם לא ראיתי משהו יפה כל כך", גם הגיעו בניסיון לכבות את האש.

וואלה! סלבס משתמשת בחפצים במרחב כדי להסתיר את הכרס בתמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully