וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הולך לעשות עליכם עין הרע": מה גרם לגיא איתן להתהפך?

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 18:16

עם כניסתו לבית האח הגדול של הדייר גיא איתן, שלימים פרש מהתוכנית, הוא הודה שהוא מחפש את מי שתהיה אשתו, אבל מה קרה דווקא היום שגרם לו לפתוח במונולוג עם מסר על זוגיות וכבוד? וואלה! סלבס בוקר טוב ערב טוב

גיא איתן האח הגדול/אינסטגרם. צילום מסך

הרבה צעירים וגם אנשים מבוגרים מתקשים למצוא זוגיות בתקופה בה כולונו חיים, בה הבחורה או ההבחור המושלמים יכולים להגיע בהחלקה ימינה הבאה. מדובר בסיטואציה לא פשוטה לאף אחד מהצדדים, וגם לא לצד שבו נמצא מי שהיה דייר האח הגדול עד שהחליט לפרוש, גיא איתן.

אחרי שפרש גילינו פרסונה מצחיקה ושנונה שפחות נראתה במהלך שידורי הפרקים. חוץ מזה שחשוב לו כבוד לא ממש למדנו עליו יותר מידי בתור דייר מעבר לתעודת הזהות הנוגעת ללב בה גילינו כמה היה חסר לו חום, אהבה וגם המשפחה איתה התאחד אחרי היציאה מהבית המצולם במדינה. אך היום (ד') משהו בבחור שצוחק על סבון ברכב שלו השתנה וקרה מהפך מסויים.

איתן העלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו סרטון עם מסר זוגי במיוחד: "היום קמתי קצת רגיש, ראיתי שזה יום הזוגיות הבינלאומי. אשתי איפה את? גמרת אותי תני לסגור את הבסטה", התחיל את המסר בהלצה.

גיא איתן ואמא שלו האח הגדול. אינסטגרם, צילום מסך
גיא ואמו, התאחדו אחרי עשור/צילום מסך, אינסטגרם

"אם יש לי קהל של עוקבים לפחות שאני אעשה משהו לעניין במקום כל הבלבולי מוח האלה. בדור של היום נורא קשה למצוא זוגיות, ואם כבר מצאת עוד יותר קשה לתחזק אותה. כל ההסחות דעת האלה מסביב שאתה חושב שבחוץ יש משהו שהוא יותר מעניים. קודם כל בהבטחה הבחוץ לא מעניין.

דבר שני אם יש לכם בן או בת זוג תשמרו עליו תכבדו אותו למה זה נדיר מאוד ואנחנו הרווקים מקנאים בכם גם מבלי שנגיד לכם. תהנו מהיום שלכם ותסתכלו טוב לצדדים למה אני הולך לעשות עליכם עין הרע, אני מקנא רצח, ביי." סיים את דבריו עם צחוק שכנראה יש בו כמה טיפות של אמת.

למי שלא זוכר או אולי פספס, לפני חמש שנים והרבה לפני שנכנס לבית האח, הספיק איתן לצאת ואפילו גם להתארס עם לא אחרת מנועה בני, שהיא גם הבסטי והשותפה העסקית של הדוגמנית והמשפיענית נטע אלחמיסטר, מה שמעלה את החשד שאולי היה מסר נסתר מאחורי המילים היפות.

וואלה! סלבס עברה את שלב העין הרע והתחילה לשים רגליים לזוגות דביקים ברחוב.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully