וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך לא למדו לקחים?" אירית רחמים בביקורת חריפה על שב"ס

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 9:30

מפיקת העל אירית רחמים לא יכלה לעבור בשתיקה אחרי הפרסום על החשד לקשר רומנטי בין חמש חיילות לאסיר ביטחוני בכלא רמון, שגם היה המחבל שביצע את הפיגוע שטלטל את חייה, ביום חתונתה. וואלה! סלבס אחורה בזמן

על אף כל הדברים היפים שיש לה להציע, מדינת ישראל היא מדינה מוכת פוסט טראומה, קשה למצוא אזרח שלא עבר חוויה לא פשוטה הקשורה למצב הביטחוני. גם מפיקת העל אירית רחמים פגשה את הטרור מקרוב, לפני 22 שנים, בערב החתונה שלה.

בעקבות חקירת חמש הסוהרות בכלא רמון שחשודות בקשר אינטימי עם אסיר בטחוני, היא שיתפה בזיכרון המטלטל בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ג'): "אני מבלה את ימי חול המועד בלב ים והעדכונים מפרשת כלא רמון והכותרות שמגיעות אלי ומעידות על קשר רומנטי בין חיילות סוהרות לבין המחבל מאזן אל-קאדי מטרידות את מנוחתי, מתסכלות אותי, מחזירות אותי שנים אחורה לפיגוע שהפך את חיי ערב חתונתי.

אני בעיקר חושבת על משפחות ההרוגים והפצועים של אותו ערב מורכב. מה הן אמורות להרגיש כשמתברר שמי שנטל חלק בפיגוע ונידון למאסר עולם מנהל קשרים אינטימיים עם לא פחות מחמש! חיילות? ומה האימהות של אותן חיילות אמורות להרגיש בימים אלה? איך דבר כזה קורה? איך לא למדו בשב"ס את לקחי פרשת הסרסור בסוהרות מכלא גלבוע שהתפוצצה רק לפני שנה וחצי? איך?", התייחסה מפיקת האירועים לפרשת הסרסור בסוהרות בכלא גלבוע שהסעירה מדינה שלמה.

אירית רחמים. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
"אני בעיקר חושבת על משפחות ההרוגים והפצועים של אותו ערב"/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

היא המשיכה וביקרה את ההתנהלות מול חיילות בשירות סדיר בבתי הסוהר: "ולמה התמהמהו עם מידורן של חיילות צעירות מהתפקיד המורכב הזה? כלא של אסירים בטחוניים הוא לא מקום לבקש בו שיוויון מגדרי. הוא לא. אני רוצה לקוות שהפרקליטות תתייחס לתיק הזה במלוא חומרת העניין, כדי שמקרים חמורים ומטלטלים שכאלה לא יישנו. אני ממש ממש מקווה", חתמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully