וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הסתיים במיון: לא תאמינו מה קרה לשחקנית המפורסמת

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 10:18

השחקנית רותי אסרסאי רגילה לדרמות, אבל בדרך כלל לכאלו שקורות על הבמה או אל מול המצלמה. אתמול זה קרה לה במציאות. וואלה! סלבס טיפול נמרץ

רות אסרסאי חתונה טיטי איינאו. ניר פקין,
איזה נאחס/ניר פקין

יש לא מעט דברים בחיים שאנחנו עושים באופן שגרתי ולא חושבים על זה שדברים משונים עלולים לקרות, מהסוג שגורם לנו להגיד "איך זה קורה דווקא לי?", מכירים? קחו לדוגמה את המקרה המבהיל (אבל גם די משעשע) שקרה אתמול לשחקנית המהממת רותי אסרסאי, שמצאה את עצמה מסיימת את היום במיון.

אסרסאי, כמו לא מעט אנשים, אוהבת לענוד תכשיטים. מי שהולך עם טבעות באופן קבוע מכיר את זה שלעיתים בגלל החום או סיבות שונות האצבעות מתנפחות והטבעת נשארת תקועה על האצבע, וזה בדיוק מה שקרה לשחקנית. בסטורי שהעלתה אתמול (ב') לחשבון האינסטגרם שלה סיפרה על המקרה המבהיל, אחרי שטבעת שענדה פשוט סירבה לרדת ולה מהאצבע וגרמה לנפיחות לא נעימה במיוחד.

רות אסרסאי והטבעת. אינסטגרם, צילום מסך
זה נראה כואב/צילום מסך, אינסטגרם
רות אסרסאי והטבעת. אינסטגרם, צילום מסך
סיבה טובה לרכוש טבעת חדשה/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית, שהבינה שלא תצליח להוריד את הטבעת לבדה, הלכה למוקד טרם- רפואה דחופה, שם רופא תורן יחד עם צוות שמיומן בדברים אלו עמלו קשה כדי לחלץ את הטבעת. בהתחלה עוד ניסו לעשות זאת באחת משיטת הטיקטוק ולא לשבור את התכשיט, אך כשראו שהיא עשקנית ורוצה להשאר על האצבע של אסרסאי, הוחלט לשבור אותה ולשחרר את רותי והאצבע לחופשי.

וואלה! סלבס נשארה תקועה עם ג'ינס על הירכיים אחרי שניסתה ללבוש אותו בתקופת החגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully