וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל בספלוב חושפת: "התגלתה בגן של שייה אלימות מילולית ופיזית"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 17:23

כוכבת הרשת אדל בספלוב חשפה בעמוד האינסטגרם שלה כי התגלתה אלימות מילולית ופיזית בגן של שייה, בתה הבכורה. וואלה! סלבס מזועזעת

אלימות בגני הילדים הפכה למכת מדינה מחרידה וכואבת וזו כבר ממש לא תופעה רק של התקופה האחרונה. כמעט מדי שבוע מתגלים זוועות מגן ילדים כזה או אחרת באזורים שונים בארץ, ונראה כי אין כבר מקום שעליו פוסחת התופעה הנוראית.

כוכבת הרשת ויוצאת הרילאטי אדל בספלוב חשפה הבוקר (ג') בעמוד האינסטגרם שלה כי גם בגן של בתה הבכורה שייה (4) התגלתה לאחרונה אלימות מחרידה. בסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה כתבה בספלוב: "רוצה לציין שאני עוברת יום קשה מאוד. התגלה בגן של שייה אלימות מילולית ופיזית. אני מאוד עצובה, עצוב לי שזאת מערכת החינוך שיש לנו בישראל".

"ורוצה להגיד שכשאדע הכל אוכל לשתף יותר. כרגע אני פשוט בהלם וכועסת מאוד ולא מאחלת לגננת הזאת לפגוש אותי לעולם", הוסיפה.

אדל בספלוב חושפת התעללות בגן של שיה. אינסטגרם, צילום מסך
מכת מדינה/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש יוני האחרון פירסם יו"ר הקואליציה אופיר כץ את התוכנית שלו ואת הצעדים שלטענתו יינקטו בקואליציה כדי למגר את תופעת ההתעללות בפעוטות, ביניהם חובה להצבת מצלמות בגנים. עם זאת, שר החינוך יואב קיש ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד הביעו התנגדות למהלך. בעקבות התנגדותו של שר החינוך, הורים רבים ברחבי הארץ יצאו למחות כנגדו ובדרישה להרחיב את חוק המצלמות.

עמותת "מהל"ה - מטה המאבק למען הילדים" הוקמה על מנת לייצג את כל נפגעי העבירה בעבירות התעללות בקטינים על ידי בגירים אחראיים במסגרות, ולפעול למען מוגנות וחינוך איכותי לכל ילדי הגיל הרך בישראל. למידע נוסף הקליקו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully