וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאודה גרסת המציאות: צחי הלוי הצטרף לפשיטה משטרתית בלוד

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 14:06

השחקן החתיך שכיכב בסדרות "פאודה" ו-"השוטרים" אולי נכנס לתפקיד קצת יותר מדי ברצינות, והשתתף הלילה בפעילות משטרתית במסגרת המאבק בפשיעה בחברה הערבית. וואלה! סלבס מסתערבת

צחי הלוי מתנדב לפעילות משטרתית. דוברות המשטרה,
סטנדרטי בסך הכל, לא משונה בכלל/דוברות המשטרה

לוחמי מג"ב ושוטרי מחוז מרכז שיצאו לפעילות משטרתית הלילה כנראה שפשפו את העיניים ובדקו שאין סביבם מצלמות כשראו את הלוחם שעמד לצדם. השחקן צחי הלוי בן ה-48 שהשתתף בפעילות המיוחדת ולא, לא מדובר באימונים או בצילומים לאחת מהסדרות בהן הוא משתתף.

הלוי הצטרף כמתנדב לפעילות המשטרתית שהתקיימה בלוד ונעשתה במסגרת המאבק של המשטרה בפשיעה בחברה הערבית. הכוחות פעלו לאיתור ותפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים, ובמסגרת הפעילות נעצרו ארבעה חשודים ונתפסו אמצעי לחימה וסמים מסוגים שונים. בתמונות שהפיצה דוברות המשטרה נצפה גם השחקן החתיך, שמתברר כי הוא מתנדב כבר מספר שנים באחת מיחידות המילואים של מג"ב, המורכבת מיוצאי צבא ששירתו ביחידות קרביות.

מדוברות המשטרה (מג"ב) נמסר: "הלילה, במסגרת פעילות משותפת של לוחמי משמר הגבול, לוחמי פלוגות החוד של מילואים מג"ב, יחידת רקיע מג"ב מרכז, כלבנים ושוטרי מחוז מרכז, פעלו הכוחות לאיתור ותפיסת אמצעי לחימה בלתי חוקיים. במסגרת הפעילות ביצעו הכוחות חיפוש במתחם מגורים בעיר לוד, שבמהלכו איתרו הלוחמים אמצעי לחימה וביניהם נשק מסוג "קלצ'ניקוב" יחד עם 3 מחסניות תואמות, תחמושת קליעית בקוטר 7.62 וסמים מסוג קוקאין ומריחואנה במשקל כולל של כ-60 גרם"

"בהמשך הפעילות, הלוחמים ביצעו מעצר של 4 חשודים, בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, תושבי העיר לוד, שהועברו יחד עם הממצאים להמשך חקירה במשטרה. לוחמי משמר הגבול ובהם לוחמי פלוגות חוד המילואים של החיל, ימשיכו לפעול לצד משטרת ישראל במאבק בפשיעה בחברה הערבית, כל זאת במטרה להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • צחי הלוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully