וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור ההמשך: שגיא מוקי ואשתו נטלי הפכו להורים

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 11:51

מזל טוב: חצי שנה אחרי שהתחתנו, הג'ודוקא המתוק ואשתו נטלי הביאו לעולם את בנם הבכור. איך יקראו לרך הנולד? וואלה! סלבס מיילדת

קצת יותר מחודש אחרי שזכה במדליית זהב בתחרות הגרנד פרי בה השתתף, שגיא מוקי קטף את התואר השווה באמת- אבא! אלוף העולם מ-2019 ואשתו נטלי הביאו לעולם את בנם הבכור ובישרו על כך בדרך הכי מסורתית שיש בימינו.

השניים, שהתחתנו בחודש מרץ האחרון, העלו אתמול (א') לעמוד האינסטגרם שלהם תמונה משותפת של כפות הידיים שלהם ביחד עם זו של הרך הנולד, וכתבו פשוט ומרגש: Welcome , בצירוף תאריך הלידה הבן החדש- 29/09/23.

את הבשורה המרגשת על ההריון בישרו גם כן בצורה דומה, בפוסט שהעלה הג'ודוקא בעמוד האינסטגרם שלו בצירוף תמונות זוגיות בהן חשפו את הבייבי-באמפ ואת תמונת האולטרסאונד וכתב: "המתנה הכי טובה שיכולתי לייחל לה. זו היה שנה מלאה ברגעים משמחים. אני מצפה מהשנה שמחכה לנו". נטלי העלתה גם היא ברכה לעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "שגיא שלי, בעלי. יום הולדת שמח. את גיל 30 אתה יכול לסכם עם טעם של לא מעט רגעים מרגשים והתחלות חדשות. אני מאושרת להקים איתך משפחה. אני מאחלת לך ולנו שהשנה תהיה לא פחות מרגשת מזו שחלפה. תודה עליך, עלינו ועל כל מה שבפתח".

וואלה! סלבס חשבה שהיא סובלת מבחילות הריון עד שגילתה שהיא שותה כבר שבוע קפה עם חלב מקולקל.

  • עוד באותו נושא:
  • שגיא מוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully