וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תאחלו לנו בהצלחה": משה אשכנזי ומשפחתו עוברים לגור בתאילנד

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 17:16

השחקן והקומיקאי הודיע בחשבון האינסטגרם שלו שבימים הקרובים הוא ומשפחתי יעלו על טיסה לכיוון אחד, ויעברו לגור בלוקיישן האקזוטי. למה, בעצם? וואלה! סלבס קוקוס

משה אשכנזי. יח"צ,
הקנאה! משה אשכנזי ומשפחתו/יח"צ

השחקן משה אשכנזי הודיע היום (א') שהוא מגשים את החלום הרטוב של כולנו, ועובר להתגורר עם בני משפחתו בתאילנד. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, הרחיב מעט על המעבר המרגש.

"בשנים האחרונות אני חולם בגיל 40 לעזוב רגע את הכל ולצאת לטיול למזרח עם לירון והילדים. כמו שאתם יודעים, 40 הגיע בשבוע שעבר, והחלום עדיין עומד בעינו. אני בן אדם שאוהב להגשים את החלומות שלו, אז ביום רביעי הקרוב זה קורה, אנחנו עולים על טיסה לתאילנד, וזה לא טיול. שם נגור בזמן הקרוב, לא יודעים עדיין עד מתי.

אני עובד על זה בחודשים האחרונים ומכין את השטח: סאבלט לבית, דרכונים, ויזות. רשמנו את הילדים לבית הספר ואנחנו יוצאים לחוויה בנקודת זמן שבטח לא תחזור.

הדבר הראשון שחשבתי עליו זה מה יהיה עם הההופעות והפרנסה? אז כמובן אני לא מוותר על ההופעות, הקהל. איך אומרים? אחיה על הקו. בנוסף, מצאתי לי עיסוק מעניין ומפתיע בתאילנד. הולך להיות מעניין. מבטיח לספר לכם את הכל בבוא העת. בינתיים מתרגשים, חוששים ויוצאים למסע. תאחלו לנו בהצלחה!תגשימו את החלומות שלכם בלי פחד".

וואלה! סלבס חולמת על רילוקיישן אבל יכולה להוציא דרכון שיקח אותה לכפר נידח באוקראינה ותו לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully