וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך אפשר לבגוד בה?!": מאיה קיי העלתה טיקטוק והרשת גועשת

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 11:00

הדוגמנית ההורסת שחוותה לאחרונה פרידה מבן הזוג טל מורד, העלתה לחשבון הטיקטוק שלה סרטון שמרמז על בגידה. העוקבים לא נותרו אדישים ותהו אם מדובר בטרנד סתמי, או עקיצה מכוונת כלפי האקס. וואלה! סלבס שמועה

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי מאיה קיי העלתה אמש (שבת) סרטון לחשבון הטיקטוק שלה והשתמשה בסאונד שמדבר על בגידה. כיוון שקיי וטל מורד נפרדו לאחרונה אחרי יותר משנה של זוגיות נוצצת, העוקבים של הדוגמנית לא נשארו אדישים לבחירה הספציפית, וחלקם בטוחים שזו הסיבה לפרידה המפתיעה של בני הזוג.

"כולם בוגדים היום, אפילו בפאקינג מאיה קיי!" כתבה עוקבת מבועתת, ואילו אחר הוסיף "רק אם קיילי ג'נר שולחת לי הודעה זאת סיבה מספיק טובה לבגוד במאיה קיי". רגיש וחכם.

גולשים אחרים מיהרו להנמיך את גובה הלהבות וטענו שמדובר בטרנד חולף ובכלל, לא כל דבר שקיי עושה קשור בהכרח לאקס החתיך. עוקב אחר ומושקע רגשית כתב "וואלה אני גבר ואני אומר שההפסד הוא שלה חד משמעית. היא לא תמצא יותר טוב ממנו בחיים. גבר איכותי שעשה שירות משמעותי, עם ערכים, יפיוף. היא יכול להשיג מי שהיא רוצה אבל רוב הסיכויים שטל יהיה מעל כולם".

טל מורד מאיה קיי. אור גפן,
היו ימים. מאיה קיי וטל מורד/אור גפן

בני הזוג הכירו במהלך צילומי העונה האחרונה של הישרדות. למרות עליות ומורדות הם הפכו לזוג כשחזרו לארץ, עברו לגור יחד ואימצו את הכלבה מאצ'ה, שהפכה לאושיית רשת בפני עצמה. בתחילת החודש שעבר וואלה! סלבס סיפרה לכם שהם החליטו להיפרד, ימים ספורים אחרי שהופיעו יחד באירוע מתוקשר ונראו מאוהבים לגמרי.

וואלה! סלבס נחסמה מטיקטוק אחרי שהעלתה תמונות מפוקפקות וצילקה אינספור ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • מאיה קיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully