וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 54: ג'ניפר אניסטון לוהטת בלבוש מינימלי

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 12:02

הכוכבת ההוליוודית ג'ניפר אניסטון נחשבת לאחת הנשים היפות בתעשיית הבידור ונראה שהיא רק משתבחת עם השנים. איך היא עושה את זה? וואלה! סלבס השראה

השחקנית ההוליוודית ג'ניפר אניסטון הייתה מודל לחיקוי עבור נשים רבות עוד כשגילמה את דמותה של רייצ'ל גרין בסיטקום האייקוני "חברים", ולא סתם תספורת רייצ'ל הייתה הטרנד החם של אותן שנים. כלל שהזמן עובר, אניסטון בת ה-54 ממשיכה להוכיח לנו שממש כמו יין, גם היא משתבחת עם השנים.

השחקנית העלהת לחשבון האינסטגרם פוסט עם מספר תמונות מהצילומים של הפקת אופנה למותג LolaVie. כשהיא לבושה במספר אאוטפיטים אומנותיים במיוחד, כשבחלקם כל מה שמכנסה את התחתונים והחזייה שלה הוא בלייזר ענק.

ועם פריימים כל כך מרשימים, אי אפשר להאשים את העוקבים שלה שהתחרפנו: "עוצרת נשימה! מהממת בכל צורה אפשרית, כתבה אחת מהם, ואחרת הוסיפה: "אני אובססיבית אלייך! כשאגדל אני רוצה להיות בדיוק כמוך".

תגובות נוספות כמו: "אני רוצה ללבוש את החזיה הזאת לבית הספר", "אני מאוהבת בתמונות האלה!!! כל כך אומנותי", "איך זה הגיוני שאת הופכת להיות יותר יפה כל פעם?!" ו- "גבירותיי ורבותיי, זאת אהבת חיי", כיכבו גם בין כל האימוג'ים המאוהבים.

בראיון שהעניקה ל-" CR Fashion Book", חלקה אניסטון עם טיפים ללוק מושלם: "אני שותה המון מים, מזיזה את הגוף שלי על בסיס יומי, משתדלת לאכול אוכל טרי ומלא ולישון כמה שיותר. החלק האחרון קצת מאתגר עבורי, אבל הוא קריטי. כשאני לא מספקת לגוף שלי מספיק שינה זה ניכר".

חוץ מהגוף שלה, אניסטון מאמינה שגם הנפש חייבת תחזוק על בסיס קבוע: "אני מאוד בררנית לגבי הדברים שאני מקדישה להם מחשבה. העולם שלנו חווה הרבה משברים ולכולנו אכפת, אבל חשוב לכבות את הרעשים החיצוניים מדי פעם".

וואלה! סלבס שותה הרבה קפה, אוכלת ג'אנק וישנה מעט מדי והנה ברוך השם, היא נראית זוועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully