וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהוק מפתיע: אמירה בוזגלו מצטרפת לרשימה של רון חולדאי

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 12:23

המלהקת הבכירה הודיעה על הצטרפותה לרשימתו של רון חולדאי לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שמתקיימות בקרוב. באיזה מקום הוצבה ומי עוד נמצא ברשימה? וואלה! סלבס קלפי ניידת

אמירה בוזגלו/יח"צ

הבחירות לרשויות המקומיות מעניינות בעיקר כל תושב בהקשר לישוב בו הוא מתגורר, אבל כשמדובר בעיריית תל-אביב יפו אין ספק שהעניין יוצא מגבולות העיר, ובטח כשמדובר על הצטרפות של דמות מוכרת אל הרשימה הרצה בבחירות.

הבוקר (ה') הודעה המלהקת המוכרת אמירה בוזגלו על הצטרפותה לרשימתו של רון חולדאי לבחירות הקרובות, שיתקיימו ממש בעוד כחודש ב-31 לאוקטובר. בוזגלו שובצה למקום התשיעי והמכובד, ויחד איתה ברשימה נמצא כזכור גם אסף זמיר, בעלה של מאיה ורטהיימר שעד לא מזמן היה קונסול ישראל בניו-יורק ולפני כן כיהן כשר התיירות וחבר כנסת בסייעת "כחול לבן".

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם כתבה המלהקת: "בוקר של התרגשות שיא. מי שמכיר אותי יודע שזה תמיד היה שם. היום יותר מתמיד, אני מרגישה שזו העת, שזו השעה, לעלות שלב ולהחזיר לעיר שאני הכי אוהבת בעולם. לזו שנולדתי בה, גדלתי, התעצבתי וחונכתי- תל אביב שלי העיר שהיא נוף ילדותי שכל פינה ורחוב בה היא חלק ממי שאני".

"42 שנה תל אביב יפו את הדבר הקבוע בחיי. תודה שאת מעוז הליברליות, מאפשרת לכל אדם ולכל אישה להביע את עצמה מבלי שישפטו אותה, שכל מי שמצטרף אליה במהלך חייו יודע כי היא סמל הסובלנות, חופש היצירה והחירות המחשבתית. ולכן אני גאה להצטרף לאיש שחרט על דגלו והגשים לנו את כל הטוב הזה. רון חולדאי אני מצטרפת אליך למסע הבחירות הזה!", הוסיפה.

בוזגלו בת ה-42 נשואה ואם לשניים. היא גדלה בשכונת התקווה בעיר ומביעה בעמוד האינסטגרם שלה לא פעם את דעתה בנושאים פוליטיים כאלו ואחרים. כאמור, היא מלהקת בכירה ומוכרת מאוד בתעשייה, ומלבד הליהוק היא הגישה בעבר במספר תכניות בטלוויזיה, השתתפה כפאנליסטית בתכניות שונות וכיכבה בעבר בתכנית הדוקו-ריאלטי "בקרוב אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully