וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכה? הצחקתם את הכוכבים עם הבתים הכי יקרים בהוליווד

עודכן לאחרונה: 29.9.2023 / 10:48

בזמן שאתם יושבים בין קירות בד ותקרת דקלים, יש מי שחיים באחוזות פאר שכוללות כל פינוק שאפשר להעלות על הדעת. קבלו את הבתים הכי מטריפים בהוליווד. וואלה! סלבס אתרוג

האם אתם מתכננים להעביר ימי החג הסוכות השנה תחת הסכך, בין הסדינים לקישוטי נייר שצופים אל הכוכבים? כי יש כאלה שלא צריכים את המגורים בסוכה על מנת להתרגש ואנחנו מדברים כמובן על כמה מהכוכבים הגדולים בעולם, שלא צריכים סוכה עלובה שתכער להם את המרפסת.מה אתם יודעים, כשיש מטעים שלמים, אולמות באולינג ובתי קולנוע פרטיים, אתרוג נראה כמו אקססורי די מיותר. לקרוא ולקנא.

יפים ואופים: ג'ורג' ואמל קלוני

אמאל קלוני וג'ורג' קלוני בפסטיבל קאן, מאי 2016. AP
אמאל קלוני וג'ורג' קלוני בפסטיבל קאן, מאי 2016/AP

נתחיל בנכס הראשון, שעומד בימים אלה למכירה. תמורת סכום פעוט של 100 מיליון דולרים, תוכלו לרכוש את הוילה של ג'ורג' קלוני על גדות אגם קומו באיטליה. הבית כולל 25 חדרים, בהם חדר שמוקדש כולו להכנת פיצה, קולנוע חיצוני שצופה אל מי האגם, בריכה וחניון לאוסף האופנועים המרשים שלו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

המנחה האהובה אוחזת במספר נכסים שווים ברחבי ארצות הברית, אבל בית הקבע שלה נמצא בקליפורניה. האחוזה המופרעת של אופרה כוללת שישה חדרי שינה, 14 חדרי רחצה, מרתף יינות ואולם תיאטרון. אם תרגישו חנוקים ותרצו לבלות בחוץ, תוכלו לבחור בין אגם מלאכותי, בית תה, מגשרי ספורט, גן ורדים, פרדסים ומטע אבוקדו.

ווינפרי מגדלת בעצמה פירות וירקות ומרבה לחלוק עם עוקביה את התוצרת מעוררת הקנאה. הנכס נרכש ב-50 מיליון דולרים, אולם לאחר שיפוץ מאסיבי ערכו עלה וכיום הוא נאמד בלא פחות מ-100 מיליון דולרים, שזה המחיר של קילו אבוקדו בסופר. אורחים שמגיעים לבקר נעזרים בצי של עגלות גולף כדי להתנייד בשטח העצום, ממש כמו בדירת החדש שלכם בדרום העיר.

כסף לא קונה טעם: קים קרדשיאן

אין דרך יפה לומר זאת: קים קרדשיאן וארבעת ילדיה חיים בבית מכוער. יקר להפליא ומכוער להחריד. מי שהיה אחראי על עיצוב הפנים הוא קניה ווסט, בתקופה בה היו נשואים. השניים רכשו נכס בשכונת הידן הילס בלוס אנג'לס, השקיעו שלוש שנים ו-60 מיליון דולרים בשיפוצים והתוצאה לא שווה את זה. הבית לבן, מדכא ומינימליסטי, ללא סימן לבני אדם שחיים בו.

הבית כולל תפנוקים כמו בריכה, חדר כושר, קולנוע ביתי, חדר ארונות מופרע בגודלו וחדר "אמנות אינטראקטיבית", אבל בין השפע הזה מסתתרות גם הקרפות כמו ברזים בלי כיורים, חללים לבנים לחלוטין ומסדרונות אינסופיים שמזכירים את המלון של ה.ה הולמס.

למה לא: קיילי ג'נר

קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

מי שעשתה לקים בית ספר היא אחותה הקטנה קיילי ג'נר, שרכשה נכס בלוס אנג'לס ב-36 מיליון דולרים. בניגוד לאחותה החיוורת, ג'נר הצעירה מיהרה לצייד את הבית בחדרי משחקים, ברים, חדרי איפור, בריכה שמצטלמת נהדר וחדר כושר פרטי.

המתחם כולל דירה נפרדת למאבטחים של ג'נר, להם הוקצה מטבח מאובזר בכל טוב וחדר אמבטיה מפנק. ננחש שיש בו גישה חופשית למוצרי הקוסמטיקה של הגברת.

טיפה משוגע: ביל גייטס

ביל גייטס. GettyImages
ביל גייטס/GettyImages

ביל גייטס רק נראה כמו החנון הגדול ביותר בעולם, אבל כאשר בוחנים את האחוזה שלו מגלים שמדובר בשובב לא קטן. תג המחיר של הבית עומד כיום על 127 מיליון דולרים ובנייתו ארכה לא פחות משבע שנים, שחשפו מספר תחביבים מוזרים של המיליארדר.

הנכס כולל 24 חדרי רחצה, חדר טרמפולינה ענק, בריכה עם מערכת רמקולים תת מימית, אולם קולנוע, יצירות אמנות מקוריות ומוסך ל-23 רכבי יוקרה. כיאה לאיש עסקים, המתחם כולל אולם שיכול לארח 200 בני אדם, נהר מלאכותי בו שוחים דגי סלמון, מערכות חשמל והשקייה מהמתקדמות ביותר בעולם וחול שיובא במיוחד מהאיים הקאריביים ולא מהגן של הילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully