וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית חושפת: איך זה מרגיש להיות בת הזוג של פיט דיווידסון?

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 8:40

כוכבת ברידג'רטון פיבי דינבור יצאה במשך חצי שנה עם הקומיקאי פיט דיווידסון, שבעברו כבש גם את ליבן של נשים מפורסמות נוספות כמו אריאנה גרנדה וקים קרדשיאן. עכשיו מספרת דינבור איך זה מרגיש להיות בת זוגו. וואלה! סלבס דוחפת אף

למי מכם שפספס, וזה הגיוני, הקומיקאי פיט דיווידסון יצא עם כוכבת ברידג'רטון פיבי דינבור מתישהו בין הזמרת אריאנה גרנדה לכוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן. אי שם בשנת 2021, השניים היו יחד במשך חצי שנה.

בראיון עם מגזין האופנה Elle, סיפרה השחקנית איך זה מרגיש להיות בת הזוג של דיווידסון: "זה עולם חדש שנפתח בפניי והיה מאוד מאיים. היו גברים עם מצלמות מחוץ לבית שלי וזה ממש מפחיד, בעיקר כשאת חיה לבד. היו גברים שהיה מחוץ לבית שלי עם מצלמה יותר מפעם אחת. אני לא רוצה להגיד שחור על גבי לבן שלא היה לי סטוקר, אבל כשיש פפראצי שמחכים לך מחוץ לבית כל יום, זה ממש מרגיש ככה.

זה היה עניין של תמימות, לא חשבתי שלאף אחד יהיה אכפת", התייחסה דינבור למערכת היחסים שלה עם הקומיקאי, "הייתי פשוט אישה צעירה שיוצאת לדייטים ואיכשהו זה עורר שיחה. למדתי מזה המון שיעורים קשים על איך אני צריכה לחיות את החיים האישיים שלי עכשיו".

הכוכבת המשיכה לתאר את הקשיים בלהיות בעין הציבור בצורה כל כך אינטנסיבית: "הייתי צריכה לשמור על הקלפים שלי קרוב, היו זמנים שהייתי מפרסמת כל דבר שהתחשק לי באינסטגרם, אבל עכשיו אני מאוד מאוד מאוד זהירה במה שאני מפרסמת ובמה שאני נותנת לעולם לדעת עליי. אני באמת פה רק כדי לשחק, אני אוהבת את העבודה שלי כל כך וזה מוזר לי שתשומת הלב של אנשים לא על האומנות", סיכמה.

וואלה! סלבס מתרכזת רק במה שחשוב באמת: תפריטים של אולמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully