וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה השנויה במחלוקת של אשר למופע הסופרבול נחשפת

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 15:15

הזמר אשר רק התחיל את ההכנות לקראת המופע הגדול שלו במחצית משחק הסופרבול השנתי וכבר הספיק לייצר סערה שהצליחה לפלג גם את הרשת לשני מחנות שונים. וואלה! סלבס לאפ דאנס

הופעת הסופרבול היא אחת ההזדמנויות הטובות ביותר של אמנים שלא שמענו מהם הרבה זמן לחזור לשיחות המשרד של האנשים הרגילים. למרות שבשנים עברו היו עם המופע הגדול מספר בעיות והיו כמה אמנים שאפילו סירבו להופיע, הדברים חזרו יחסית לסדרם. הזמר אשר נבחר להופיע השנהו אולי עד שיוציא לפועל את התכנון שלו, הדברים שוב ישתנו.

אחד האלמנטים שחוזרים על עצמם בהופעותיו של הזמר הן החשפניות שעולות לרקוד על עמוד כמעט בכל פעם שהוא עולה לשיר. קולות מודאגים ברחבי הרשתות החלו להציף את הבעיה שהדבר עלול לקרות גם במופע הסופרבול. יחד עם זאת שמדובר באקט שעליו אפשר לפתוח דיון ארוך, חשוב לזכור שבנוסף יש גם ילדים שבאים לצפות במשחק.

למרות הקולות המודאגים, עולה גם צד נוסף בסיפור ולא פחות חשוב: "מדובר בספורט לכל דבר מה הבעיה שלכם? אני הורדתי עם זה 10 קילו", שיתפה מעריצה אחת שקיבלה חיזוקים מגולשים וגולשות אחרים: "ריקוד על עמוד זאת אומנות, לא כל תחביב חייב בהכרח לשרת את הגברים", "פמיניזם אמיתי הוא הבחירה לעשות מה שכל אחת רוצה", כתבו התומכים הנוספים.

הזמר אשר בטקס פרסי המוזיקה האמריקאיים. GettyImages
לבדל את עצמו ולעשות היסטוריה/GettyImages

הפקה שמעה את הקולות המוטרדים, ודאגה להתייחס: "אשר מתכנן להביא רקדניות על עמוד, אבל הן יהיו לבושות בגבול הטעם הטוב, כמו גם הרקדניות שיהיו על הרולרסקייט. הוא לגמרי יודע וזוכר שיש מעריצים צעירים יותר שצופים גם הם במופע".

"הוא רק רוצה לבדל את עצמו ולעשות היסטוריה בלהיות אחת מההופעות הגדולות על הבמה הבינלאומית. ביונסה, ריהאנה, פרינס ומייקל ג'קסון, כולם יצרו רגעים בלתי נשכחים ועכשיו תורו של אשר לקחת את הבמה. הוא רוצה לעשות משהו שונה, בלתי נשכח, וגרנדיוזי"

וואלה! סלבס ניסתה פעם לרקוד על עמוד אבל הוא לא עמד בכובד.

  • עוד באותו נושא:
  • אשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully