וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה: טיסת האימים של ניקול ראידמן שהסתיימה בנחינתת חירום

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 10:38

הכוכבת עלתה לטיסה שגרתית מפריז בחזרה לישראל, רק שבדרך התגלתה תקלה במטוס שהובילה לנחיתת חירום מלחיצה במיוחד. וואלה! סלבס חרדה

נחיתת החירום של ניקול ראידמן/צילום מסך אינסטגרם

טיסה עלולה להיות לעיתים דבר מלחיץ במיוחד, גם עבור מי שעלייה למטוס בשבילו היא עניין שבשגרה, כמו אצל ניקול ראידמן, שאפשר לומר שהמטוס הוא כבר הבית השני שלה עם הטיסות הרבות שהיא מבצעת במהלך השנה. אבל אתמול (ג') היא כנראה הייתה מעדיפה להיות בכל מקום אחר.

ראידמן עשתה את דרכה חזרה לישראל לאחר שהות בפריז, דבר שכאמור הוא עניין שבשגרה עבורה ועבור רבים שחלפו אתמול בשדה התעופה. אבל בניגוד לפעמים אחרות, הפעם הטיסה הלכה קצת פחות חלק. קצת לפני הנחיתה הטייס עלה בכריזה ועידכן כי יש בעיה בגלגלי המטוס, ולכן הם יאלצו לעשות נחיתת חירום.

על מנת שהכבאיות וצוותי ההצלה יוכלו להתארגן לקראת הנחיתה הקשוחה, המטוס חג באוויר חצי שעה נוספת, מה שבטוח הוסיף למד הלחץ של הנוסעים במטוס. הכוכבת לא שכחה לעשות את אחד הדברים החשובים ביותר, מלבד לעבור על הוראות הבטיחות כמובן, והוא לשלוף את הטלפון ולתעד את כל האירוע המלחיץ לסטורי בזמן אמת.

נחיתת החירום של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
אמאלה!/צילום מסך, אינסטגרם
נחיתת החירום של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
סוף טוב הכל טוב/צילום מסך, אינסטגרם

על אף שמדובר כאמור במקרה מלחיץ למדי, ראידמן דווקא נשארה רגועה וכתבה: "אתם כותבים למה אני לא בפאניקה, אין מה להיות בפאניקה, סומכת על הטייסים שלנו. גם במצבי לחץ צריך להיות אופטימיים". וסוף טוב הכל טוב, ואחרי נחיתת החירום כל הנוסעים, כולל המעושרת, נחתו בשלום ומחאו כפיים לטייסים.

ניקול, מה היה מד הלחץ?
באופן אישי לא הייתי לחוצה כלל. אני סומכת על טייסי אל על ואם כבר נחיתת חירום אז מזל שזה בישראל. אם זה היה בטהראן הייתי קצת יותר לחוצה. שאפו לצוות שהתנהל בקור רוח.

וואלה! סלבס לא עולה על המטוס מאז שהיא ראתה "מניפסט". אין לה שום עניין להתחיל לרדוף אחרי אותות וסימנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully