וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו קצין: "זה כל כך לא מובן מאליו איך שאתם אוהבים אותי"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 20:38

הדמות הכי שנויה במחלוקת בעונה האחרונה של האח הגדול ומי שהגיעה למקום השני, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו הודתה למעריצים וסיכמה את החוויה. טוב, סוג של. וואלה! סלבס מכה על חטא

בוידאו: סתיו קצין האח הגדול 2023/מערכת וואלה

העונה של האח הגדול כבר מאחורינו, אבל הברבי האנושית סתיו קצין שקטפה את המקום השני, החליטה להעלות הערב (ג') פוסט שמנסה לסכם את השהייה בבית ובעיקר מודה למעריצים ולתומכים שלה.

קצין כתבה: "אהובות ואהובים שלי, כבר ימים של מחשבות שלא נגמרות על איך מסכמים את החודשים המטורפים האלה. הלוואי והייתה לי תשובה לענות לכם כשאתם שואלים אותי 'איך היה לך בבית הכי מצולם במדינה?'. האמת שלפעמים אני בכלל לא בטוחה האם זה אמיתי או שאני סתם בעוד סרט מושלם על ברבי.

כל רגע מחדש שובר את השיא של הרגע הקודם: היציאה מהבית, הפגישה עם הקהל, המפגש עם הילדים, הראיונות, המכתבי אהבה, הסלפים, התגובות הטובות והפחות, עוד ראיונות. אני פשוט מוקסמת מכם, אתם מדהימים אחת אחת, אחד אחד!

זה כלכך לא מובן מאליו איך שאתם אוהבים אותי, דואגים לי, שואלים לשלומי, תומכים ברשתות, עושים עלי טיקטוק, עושים לייקים, מגיבים לי לסטורים, שולחים לי הביתה מתנות בלונים ומכתבי אהבה. תגידו זה אמיתי? כמה אהבה יש בכם? מרגישה ממש בחלום ורוד".

סתיו האח הגדול קצין. רשת 13, צילום מסך
טו טו טו טו טו/צילום מסך, רשת 13

קצין המשיכה וניצלה את חגי תשרי כדי לפתוח דף חדש: "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם שנתן לי את הקול שלו והצביע בשבילי. תודה לכל מי שצחק איתי, בכה איתי, התרגש איתי, צעק לי, הרים לי מסוקים ובלונים והשאיר אותי בלי מילים, אתם הניצחון שלי!

בקשר לאלו מכם ששואלים אותי האם אני שלמה עם הדרך שלי? אז לגמרי כן! אין שלמות גדולה יותר מלהיות אתה עצמך, כמו שהייתי אני - סתיו ברבי קצין. אני אוהבת להקצין וורוד, אוהבת לצחוק ולהצחיק, וכמובן שתמיד אעמוד על העקרונות שלי למענכם ולמעני, בדיוק כמו שעשיתי בבית האח. תומכים מדהימים שלי, האח הגדול, עם ישראל היקר, איך שהזמן טס. ראש השנה ויום כיפור כבר מאחורינו, פותחת שנה חדשה עם דף חדש, נקי וורוד,תודה רבה לכם אני זכיתי בכם. עוד מעט יהיו הפתעות. טו טו טו טו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully