וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין בושה: ראסל ברנד ביקש מתומכיו שיתרמו לו כספים

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 16:38

הקומיקאי ראסל ברנד, שהואשם באונס ותקיפה מינית של ארבע נשים, כולל נערה בת 16, נמצא בימים אלה בחקירות משטרתיות יחד עם מעורבים נוספים. עכשיו הוא מתחנן ממעריציו לעזרה כלכלית וממשיך לטעון שהוא הקורבן האמיתי. וואלה! סלבס סתום כבר

אחרי שהקומיקאי ראסל ברנד הואשם באונס ותקיפה מינית של ארבע נשים שונות, כשאחת מהן הייתה בת 16 בזמן המקרה, הוא הפציר אמש (ב') במעריציו להירשם לאפליקציה שמתחרה ביוטיוב, Rumble, ולשלם לו 60 דולר מידי שנה. למה דווקא Rumble? מדובר באפליקציה שמנסה להתחרות באפליקציות כמו יוטיוב, בדיוק כמו האפליקציה של טראמפ שניסתה להתחרות מול טוויטר, ועם אותם התומכים.

בקשה כזאת לא מאוד מפתיעה אם מתחשבים בזה שהיא מגיעה רק כמה שעות אחרי שמשטרת לונדון הודיעה שהיא פותחת בחקירה בגין: "מספר האשמות בעבירות מיניות נגד ברנד". הקומיקאי מצידו כבר הספיק להכחיש את הכל לא פעם ברשתות החברתיות.

מעבר להכחשות הבוטות, ברנד גם טוען שמדובר בקונספירציות שנועדו להשתיק אותו "וקולות עצמאיים נוספים ברחבי הרשתות", על פי דבריו בסרטון הראמבל שלו: "אתם יודעים שיוטיוב הורידו את הפרסומות מהסרטונים שלי. אני לגמרי מודע לזה שהממשלה יצרה קשר עם הרשתות החברתיות כדי לדרוש שאני אצונזר".

1 קייטי פרי וראסל ברנד במסיבת אפטר פארטי של מגזין הרולינג סטון לאחר טקס פרסי המוזיקה האמריקאית, 21 נובמבר 2010. GettyImages
ראסל ברנד וקייטי פרי/GettyImages

"היום כמובן אנחנו נדבר על האירועים של שבוע שעבר, אבל אם להיות יותר מדויקים, נדבר על ההקבלה בין חברות ה"הביג טק" לבין הממשלה. כמובן שזה קשה שלי לתת דעה אובייקטיבית בנושא בעקבות מה שקרה השבוע, אבל זה מה שננסה לעשות".

התחקיר שחשף את ברנד היה תחקיר בו שיתפו פעולה שלושה כלי תקשורת שונים בבריטניה, והקומיקאי הואשם בהתעללות רגשית, תקיפה מינית ואונס, כשאחת מתוך ארבע הבנות שלקחו חלק בתחקיר הייתה כאמור בת 16 בלבד.

וואלה! סלבס מזכירה: אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully