וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווה: קורטני קרדשיאן הסתבכה עם ראש העיר של מאליבו

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 16:45

ראש העיר של מאליבו ברוס סילברסטיין, האשים את כוכבת הריאליטי ואנשיה בהונאה וטען שהם רימו את העירייה כדי לקדם את המותג הפרטי של קרדשיאן. וואלה! סלבס אינטייטלד

בזמן שוואלה! סלבס צמה וחשבה על כל החטאים שלה השנה, רבים מספור אם תרצו לדעת, קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר חגגו בייבי שאוור לבנם המשותף הראשון שיוולד ממש בקרוב. אלא בהמסיבה הראוותנית כללה גם רמאות לא קטנה, אם לשפוט לפי ראש עיריית מאליבו שיצא נגד כוכבת הריאליטי.

ברוס סילברסטיין, ראש עיריית מאליבו, כתב בחשבון הפייסבוק שלו שכוכבת הריאליטי קיימה אירוע בנכס בשכונה בה הוא גר. במהלך טיול הוא ראה משאיות מובילות ציוד רב וכששאל את האחראים במקום לצורך מה הציוד נענה שמדובר באירוע של המותג ששייך לקורטני.

למארגנים לא היו את האישורים המתאימים להפקה שכזאת, וסילברסטיין סיפר שיידע אותם ולאחר מכן בדק ברישומים במהלך השבוע האם הדבר באמת נעשה. ראש העיר דאג גם להבהיר שאמנם כרגע מדובר בכוכבת הריאליטי, אך מדובר בתופעה רחבה שהוא מתכנן להעלות לדיון, בה האנשים המפורסמים והעשירים מקבלים את כל מה שהם רוצים לעומת "אנשים רגילים" שצריכים לחכות שבועות לאישור שכזה.

האירוע המדובר תועד בקפידה בחשבון האינסטגרם של המותג, אך מהצילומים שקיימים לא ברור אם הכוכבת נכחה בכלל או שמדובר היה באירוע חברה שלא נדרשה לפנות מזמנה כדי להגיע אליו. בנוסף מארגני האירוע היו בכלל חברת הפקות אירועים ידועה בהוליווד כך שיכול להיות מצב שלקרדשיאן בכלל לא הייתה התערבות ישירה בו.

וואלה! סלבס חוגגת בבית המלון המשתלם ביותר שנקרא "הבית של ההורים" כשהיא רוצה להתפרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully