וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר בורגיל: "לא מתביישת להגיד שאני יודעת שנועדתי לגדולות"

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 9:56

יוצאת העונה האחרונה של "האח הגדול" סיכמה בעמוד האינסטגרם שלה את השנה הסוערת שעברה עלייה ואת ההגעה למספר עוקבים עגול וגבוה במיוחד ברשתות החברתיות, ולא שכחה לסמן מטרות לעתיד: "זה רק עניין של זמן עד שאביא את הקבלות". וואלה! סלבס פליטת רילאטי

ספיר בורגיל/ניר פקין

העונה האחרונה של "האח הגדול" הסתיימה בדיוק בתקופת החגים, הזמן שבו דקות התהילה מסיימות מהר אפילו יותר ושאחריהם מתבהר מי מהדיירים שנכנסו אל הבית ימצאו את עצמם משתלבים בביצה המקומית. אחת מהמועדות הבולטות בקטגוריית ה"כאן כדי להשאר" היא ספיר בורגיל, שאמנם לא הגיעה אל חמישיית הגמר, אבל ללא ספק הייתה מהדיירות הבולטות העונה וגם מהראשונות לחתום בסוכנות ייצוג ברגע שהודחה מהבית.

בסטורי שהעלתה אתמול (ב') בורגיל לעמוד האינסטגרם שלה, ממש בצאת יום הכיפורים, היא סיכמה את השנה הסוערת שעברה עליה מהרגע שנכנסה אל הבית המצולם במדינה ואת ההגעה למספר המכובד של 200 אלף עוקבים באינסטגרם: "יש דברים שחלמתי עליהם בשנה שעברה ויש דברים שבתוכי ידעתי שאשיג זה רק עניין של זמן. את האמת? לא חשבתי שבשלושה חודשים זה יקרה, לרגע אחד החיים נעצרים, אתה גר בחממה עם אנשים שלא חשבת בחיים שתפגוש. נכנסתי אחרי החלום להשלים עם אחי, חלום אולי להצליח לשנות לעצמי את החיים אבל לטירוף הזה לא ציפיתי".

ספיר בורגיל מסכמת שנה. אינסטגרם, צילום מסך
הכוכבת הבאה של הביצה?/צילום מסך, אינסטגרם

"השנה הזו הביאה איתה אנרגיות שלא חשבתי שאפשר עוד לייצר אחרי כל כך הרבה כשלונות שחוויתי, להעז ולא להפסיק להאמין היה משפט שליווה אותי הרבה בדרך. אבל השנה הוא קיבל משמעות אחרת שבאמת הלכתי אחרי הפחדים שלי והשארתי צל לספקות, את השנה אני פותחת עם חוויה שלנצח תהיה חלק ממני אני יוצאת חזקה יותר, בטוחה יותר, חייתית, מצולקת, רגישה ולא מפחדת מכלום". בורגיל המשיכה בסיכום ולא היססה לסמן מטרות לעתיד: "לא מתביישת להגיד שאני יודעת שנועדתי לגדולות זה רק עניין של זמן עד שאביא את הקבלות".

ואחרי שהודתה לקהל הנאמן שליווה אותה לאורך התכנית וממשך ללוות אותה גם מחוץ לבית, למשפחה ולחבריה, לא שכחה להודות על דבר אחד נוסף ממנו היא יצאה מהתכנית, בן זוגה- אברהם אקלום: "תודה ששלחת לי את הזיווג שלי משורש הנשמה", כתבה בסיום.

וואלה! סלבס הגיעה פעם למאה עוקבים, אבל החשבון שלה נחסם אחרי שבאינסטגרם עלו על זה שהיא קנתה את כולם.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully