וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט אסון: בתה של עינב בובליל ננעלה ברכב בחום הכבד

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 7:34

יוצאת הריאליטי ואושית הרשת שיתפה בסטורי שלה ששעות ספורות לפני תחילת הצום, בתה התינוקת ריף ננעלה ברכב וחולצה על ידי אזרחים אמיצים שעברו במקום ושברו את החלון: "תודה לקדוש ברוך הוא". וואלה! סלבס הגומה

יוצאת הריאליטי והמשפיענית עינב בובליל חשפה בחשבון האינסטגרם שלה ששעות ספורות לפני כניסת צום יום הכיפורים, בתה ריף בת העשרה חודשים ננעלה ברכב.

בסטורי שהעלתה, צילמה בובליל את רגעי האימה וכתבה "ריף ננעלה לי באוטו. שמתי אותה ובאתי לפתוח את הדלת שלי. נעולה. יש לציין שהמפתח תמיד בתיק או באוטו, זו הפעם הראשונה שהוא ננעל. כפרת עוונות, ישתבח שמו על אנשים טובים שעזרו לי ושריף בריאה ושלמה".

לאחר מכן, בובליל העלתה תיעוד נוסף של האירוע המלחיץ: "רגע החילוץ. ריפי ישבה בשקט, לירז ואני דיברנו איתה ואני אומרת לה 'ריף, תשתי מים' והיא מרימה את הבקבוק לשתות. תודה לקדוש ברוך הוא, שיבוא רק ברכוש וכסף ולא בילדים. כפרת עוונות!".

עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם
עינב בובליל. אינסטגרם, צילום מסך
עינב בובליל/צילום מסך, אינסטגרם

בובליל ילדה את ריף בחודש נובמבר האחרון, בלידה מטריפה שתועדה היטב לרשתות החברתיות וכללה איפור, שיער וניתוח קיסרי צרפתי שעלה מאז לכותרות. המשפיענית שיתפה בפתיחות בחשבון האינסטגרם שלה שבתחילה נבהלה מההריון, אולם החליטה לשמור אותו בעצת הרב יאשיהו פינטו, על שמו נקראה התינוקת.

וואלה! סלבס ננעלה ברכב מרצון. היא תעשה הרבה כדי לא ללכת לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully