וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 21 שנים: ג'ורג' קלוני מוכר את הבית המיתולוגי באגם קומו

עודכן לאחרונה: 25.9.2023 / 19:15

השחקן ההוליוודי ג'ורג קלוני הציע למכירה את הוילה המפוארת שלו על שפת האגם, שהייתה בבעלותו משנת 2002 בסכום משוגע לגמרי. האם יש סיכוי שאגדת הקולנוע נכנס לצרות כלכליות? וואלה! סלבס קופצת ראש

ב- 21 השנים האחרונות זכה להינות השחקן ההוליוודי ג'ורג קלוני, מהוילה היוקרתית והמפוארת שלו באיטליה, ממש על שפת אגם קומו. אך נראה שכל זה עומד להשתנות ממש בקרוב, כיוון שאותה הוילה עומדת בימים אלה למכירה.

המגזין הצרפתי Oggi דיווח שקלוני החליט למכור את הוילה בה בילה את שני העשורים האחרונים בסכום של לא פחות מ- 100 מיליון דולר. מכירה משמעותית של מקום שבטח מלא בזיכרונות לא תמיד מגיעה מרצון, מה שמעלה את החשש שקלוני אולי זקוק לקצת כסף עכשיו.

"מעבר לזה שהוא שחקן טוב הוא גם משקיע טוב ומאוד ממולח. בעיקר אם מתחשבים בזה שהוא רכש את הוילה בעשאה מיליון יורו בלבד", סיפר מקורב לשחקן ל- People ודאג להרגיע את כולם. בנוסף לוילה עצמה, קלוני היה חכם מספיק כדי לרכוש גם את השטח הצמוד לבית המפואר והפך את האיזור ל"אחד מהבתים הפרטיים הגדולים באיזור" על פי ה- Wall Street Journal.

ג'ורג' קלוני אמל. GettyImages
מה היעד הבא? ג'ורג' ואמל קלוני/GettyImages

בשנת 2021 כל האיזור בו נמצא הנכס ספג נזקים קשים כתוצאה מהצפוץ ומפולות בוץ, וגרם לפינוי של 60 אנשים מבתיהם. קלוני כמובן הגיע לעזור, ואחרי שעשה סיור באיזור שנפגע אמר: "זה הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי. דיברתי עם ראש העיר, ותהיה הרבה עבודה, זה יקח מיליוני דולרים, אבל העיר הזאת חזקה. אנחנו נחזור מזה חזקים יותר ממה שהיינו".

וואלה! סלבס ניסתה להכניס עציץ חדש לדירת החדר שלה אבל הוא מת מצפיפות ומחסור באור שמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully