וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחבטה אחת: הדרך המפתיעה בה די ג'יי חאלד הוריד במשקל

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 17:14

שמענו כבר על אין סוף טרנדים ספוטריביים להורדה במשקל, מפילאטיס ועד דיאטות קיצוניות שונות ומשונות. אך משום מה די ג'יי חאלד הצליח להרזות דווקא בענף בו לא באמת עושים בו יותר מידי. וואלה! סלבס גומיית זיעה

אנשים רבים נאבקים בניסיונות שונים להרזיה והורדת משקל עודף, בעיקר בשנים האחרונות בהן האינסטגרם מעביד את כולנו. אחד מהאנשים שנמצא בתהליך הזה הוא די ג'יי חאלד, שאימץ ענף ספורט ששמור בדרך כלל לאנשים זקנים ולטרוי בולטון בהיי סקול מיוזקל 2: גולף.

אתמול (ד') סיפר הדי ג'יי המצליח ל- Us Weekly על התחביב החדש שאימץ, והודה שהגולף עזר לריכוז שלו ושיפר את הבריאות הכללית שלו. כיום חאלד שוקל 119 ק"ג, כמעט עשרה קילו פחות ממה ששקל לפני שהתחיל לחבוט במרץ.

הוא סיפר גם על שגרת היום החדשה שלו: "אני מתעורר בבוקר, מתפלל, מנשק את הילדים שלי ואת אשתי. אחרי ארוחה קלה אני מתלבש, לוקח את ציוד הגולף ועושה את דרכי למגרש. אני עושה את זה כל יום וזה מאפשר לי לשבת בעגלת הגולף או ללכת במגרש בזמן שאני עושה שיחות טלפון, עונה למיילים ומסדר את העניינים שלי", וואלה! סלבס אמנם לא מומחית, אבל איפה הספורט בכל הסיפור?

מסתבר שהתחביב החדש הפך מהר מאוד מאישי למשפחתי: "שני הבנים שלי, אסד ואלאם, הם בני שש ושלוש והם אוהבים גולף", שיתף די ג'יי חאלד, "שהם לא בבית ספר בסופי שבוע או בחופשות הם הולכים ומשחקים גולף עם אבא. זה יפייפה בעיניי שאני יכול לשחק גולף עם הבנים שלי ופשוט להנות".

וואלה! סלבס מתרגשת מארוחה טובה בחלל סגור בלי נוכחות של אנשים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully