וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הזה בשנה: וואלה! סלבס מתנצלת

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 8:04

וואלה! סלבס היא אישה שלא מרבה להתנצל, בעיקר משום שברוב המקרים היא לגמרי צודקת. לכבוד יום הכיפורים היא התעלתה על עצמה, והחליטה לבקש סליחה מהסלבס המקומיים. רק אל תתרגלו

עדן פינס. אינסטגרם, צילום מסך
גם היא ברשימה. טוב, סוג של. עדן פינס/צילום מסך, אינסטגרם

יום הכיפורים מפלג את עם ישראל לשני מחנות: צד אחד דוגל בקדושת היום, מתענה בצום וחוזר להיות חרא ביום למחרת. הצד השני נהנה מסוף שבוע ארוך ודומם, שמשאיר שפע של זמן לנטפליקס, צ'יל ומה שביניהם.

וואלה! סלבס היא אישה שלא נוהגת להתנצל בפני סלבס מקומיים. למעשה, רובם צריכים להתנצל בפניה, אבל זה נושא לכתבה אחרת. לרגל היום הכי טהור בלוח השנה העברי, היא החליטה להתעלות ולבקש סליחה על החטאים שלה. אל חשש, במובן הזה היא משתייכת לחלק הראשון ותחזור לעצמה בצאת יום הכיפורים.

סליחה שחשפנו משברים בזוגיות

אירית רחמים עמוס לוזון. אור גפן,
אירית רחמים עמוס לוזון/אור גפן

אין דבר מדכא יותר מפרידה, וזה בכלל לא משנה אם היא מגיעה אחרי נישואים קצרים או ארוכים, בעקבות שחיקה או בגידה או בתזמון כזה או אחר. תוסיפו לסערת הרגשות גם קמצוץ אור זרקורים, וקיבלתם קוקטייל קשה של משבר בפרהסיה. לא עוד ערב בו את והחברות משחירות את האקס, אלא ערב בו צלם פפראצי מוקפץ למקום ומתעד את המאורע. לא עוד פיג'מה בלויה בדרך לסופר, אלא צוות ביוטי שלם כי היי, מי יודע איזו תמונה שלך תפורסם ומתי.

השנה הייתה כמות אסטרונומית של זוגות שנקלעו למשבר, שם קוד לפרידה שכבר התרחשה ומישהו מנסה להסתיר כדי להחזיר את השליטה לידיים שלו. וואלה! סלבס פרסמה לא מעט ידיעות כאלה והיא רוצה לבקש סליחה. היא הייתה מבטיחה להניח לזה בשנה הבאה, אבל כולנו יודעים שזה לא יקרה. נקסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סליחה שפרסמנו תמונות לא מחמיאות

ג'קי אזולאי. ניר פקין
ג'קי אזולאי/ניר פקין

ממש כפי שדמותו של שרלוק אחזה בצבא הומלסים שעדכן אותו על הנעשה ברחובות לונדון, כך גם וואלה! סלבס, שאוחזת בצבא צלמי פפראצי ששולח לה תמונות של כוכבים בשלל סיטואציות. חלק מהתמונות נשארו על רצפת חדר העריכה כי בכל זאת יש לנו לב, אבל חלק מהן פורסמו קבל עם ועדה.

אחרי שקיבלה שלל טלפונים והודעות ממפורסמים שלא התחברו לתוצאה הסופית, וואלה! סלבס רוצה להתנצל בפניהם. בתור אישה שמנסה לשמור על מוניטין מהוגן ללא הצלחה, היא יודעת שזה מבאס להיתפס ביום או בפוזיציה לא מאוד מחמיאה. מצד שני, אינסטגרם זה כל כך 2022 והציבור צמא לקצת אותנטיות, אז בסוף יוצא שהיא עושה לכם טובה.

סליחה שדיברנו עם מקורבים

מישל גרציג טיבו קורטואה. אינסטגרם, פיפל פוטורגפי, צילום מסך
מישל גרציג טיבו קורטואה/צילום מסך, אינסטגרם, פיפל פוטורגפי

עולם הסלבס יכול להיות בודד מאוד, בעיקר כשמדובר בכוכבים שמוקפים בחברים שממהרים לפתוח את הפה. לא שוואלה! סלבס מתלוננת חלילה כי אחרי הכל, כולם אוהבים להשחיר והיא שמחה שזה קורה באוזניה.

ועדיין, היא רוצה להתנצל בפני הסלבס המקומיים על שדיברה עם המקורבים אליהם וחשפה אינפורמציה שהם ניסו להסתיר ממנה. אם הם היו עונים, כל עוגמת הנפש הייתה נחסכת. מאחר וזו התנצלות, וואלה! סלבס לא תטיף לכם מוסר אבל כן תמליץ לכם לענות לה בטלפון בפעם הבאה שהיא מצלצלת.

סליחה שהתעלמנו מכם

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

בחלק הזה וואלה! סלבס רוצה להתנצל, אבל מדובר בהתנצלות שמגיעה עם הסתייגות. כוכבים יקרים, סליחה שהתעלמנו מכם לאורך השנה. נתחיל בזה שישראל הפכה למעצמה של סלבס, רובם משתייכים לתחתית שרשרת המזון וכן שמרית, אם פרשת מהישרדות עוד לפני שהגעת לאי, סביר להניח שלא תככבי כאן.

כשמדובר באירועים עמוסיי סלבס כמו ימי הולדת, מסיבות והופעות, לא כל הסלבס מתברגים לגלריית התמונות. נכון, האינטרנט הוא מקום שאין לו סוף, אבל לוואלה! סלבס יש. אנחנו מתכוונים אליך, כוכבת אהובת, שפורצת בזעקות שבר בכל פעם שתמונה שלך לא נכנסת. תנשמי, את בכל מקום כל הזמן. זמנך יגיע.

סליחה שאנחנו מפקפקים

נועה קירל, דניאל פרץ. גטי, עיבוד תמונה
נועה קירל, דניאל פרץ/עיבוד תמונה, גטי

וואלה! סלבס היא לא האישה הראשונה שהטילה ספק בזוגיות של דניאל פרץ ונועה קירל. היא עדיין לא מאמינה ב-100% שמדובר בזיווג אותנטי ולא ביד אמן שמשכה בחוטים. אבל איך אפשר להאשים אותה, אם למחרת פרסום מערכת היחסים התברר, ממש במקרה, שפרץ קטף קמפיין נחשק? ואיך קירל, אישה עם לוח זמנים שמלא שנה קדימה, מצאה חלון שמאפשר לה שהייה במינכון אחרי שבוע של היכרות?

אז הנה, וואלה! סלבס מתנצלת בפני בני הזוג על הסיכוי הקטן שהם אכן מאוהבים. אם זה המקרה, היא תשמח להרים להם. עד שזה יקרה, היא תישאר טיפה סקפטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully