וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה קיי מאשרת את הפרידה מטל מורד: "חייבת להמשיך בחיים, הזמן יעשה את שלו"

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:08

הדוגמנית ויוצאת הריאליטי מאיה קיי התייצבה על סט הצילומים ודיברה בפתיחות על הפרידה מטל מורד, אותו הכירה כשהשתתפו יחד בהישרדות: "זה קורה, אנחנו צעירים. הייתה זוגיות מדהימה ומהממת". וואלה! סלבס שבורת לב

מאיה קיי/יח"צ

עברו עשרה ימים בלבד מאז שוואלה! סלבס סיפרה לכם שמאיה קיי וטל מורד החליטו להיפרד, אחרי קצת יותר משנה של זוגיות פוטוגנית והורות משותפת לכלבה מאצ'ה. למרות דיווחים חוזרים ונשנים על משברים שפקדו את הזוג הצעיר, הם לא התייחסו לדברים באופן פומבי והגיעו יחד לאירוע ימים ספורים לפני פרסום הידיעה.

היום (ד') קיי נשמעה אחרת לגמרי. הדוגמנית ההורסת התייצבה על הסט לצילומי קמפיין של "קרליין", כשהיא מלווה באמה שלקחה חלקה בצילומים. "אני לא אגיד שהכי קל לי בעולם, אבל אני עובדת. אני חייבת להמשיך בחיים, לאט לאט הזמן יעשה את שלו".

אז מה הוביל את השניים להחליט שהם מיצו את הזוגיות ביניהם? "יש משברים לכל אחד. חושבים על זה ומגיעים להחלטה. אי אפשר לשים את האצבע על מה שהיה. אבל הייתה זוגיות מדהימה ומהממת, אנחנו מכבדים אחד את השניה תמיד וזהו. זה קורה, אנחנו צעירים. אי אפשר לחזות את העתיד ולא מתחרטים על כלום".

מאיה קיי טל מורד. אינסטגרם, צילום מסך
באסוש. קיי וטל מורד/צילום מסך, אינסטגרם

הפרידה של בני הזוג הפתיעה רבים, וגם במערכת וואלה! סלבס נשמעו קולות זעקה ומשפטים כמו "חשבתי שזה ייגמר בחתונה!". אז האם יש סיכוי לקאמבק? "אני עוד לא במקום הזה של להבין מה קורה. לפני שניה זה קרה, אין לי מושג מה אני אוכל מחר בבוקר".

וואלה! סלבס חזרה לאקס. כלומר, התקשרה אליו ממספר חסום, צרחה וניתקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully