וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארכיון לא שוכח: ראיונות העבר המטרידים של ראסל ברנד נחשפים

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 12:01

ראיונות עבר מטרידים במיוחד של הקומיקאי ראסל ברנד עולים לאחרונה מהאוב ומספקים הצצה מלחיצה למוחו של הסטנדאפיסט, בו ילדות בנות 15 צריכות לקיים יחסי מין במסיבות יום הולדת. וואלה! סלבס נחרדת

חופש הביטוי בקומדיה הוא על גבול הקדוש, רוב הפוליטקלי קורקט צריך לעוף מהחלון כדי שיהיה מקום לביקורת אמיתית וסאטירית על מצבים רבים. אך על הקדושה הזאת של חופש הביטוי יש לשים גבול מסוים. אולי זאת הייתה הבהרה שהיה חשוב לעשות כל פעם לפני שהקומיקאי ראסל ברנד פתח מיקרופון בתוכנית שלו אי שם בשנת 2007.

באפריל של 2006 קיבל ברנד תוכנית רדיו משלו "The Russell Brand Show" ששודרה משעה עשר בבוקר ועד אחד בצהריים. באחד מהראיונות שקיים שם העלה לשידור ילדה בת 15 שסיפרה שהיא מתכוננת למסיבת יום ההולדת שלה.

"אני מניח שבגיל 16 את לא יכולה לשתות אלכוהול או לעשות סמים כי זה לא חוקי. טוב, 16, אז כן מותר בצורה חוקית שיהיו פרטנרים מיניים. אני חושב שאת צריכה לעשות מסיבה בנושא סקס חוקי", אמר.

לאחר מכן הוא ניסה לחשוב על נושא לגיטימי יותר למסיבה של בנות 16 והעלה רעיונות שונים: "אז תתלבשי כמו ערפד, עם מסכה. או שתעשו נשף מסכות!", התרגש הקומיקאי. "זה במובן מסויים אירוטי, אבל בדרך מודחקת של בני 16".

הראיון המקריפ צף מחדש אחרי תחקיר משותף של שלושה כלי תקשורת בבריטניה, בו ברנד הואשם באונס, תקיפה מינית והתעללות רגשית. המעשים המתוארים בתחקיר, שמאחוריו עומדים הסאנדיי טיימס, הטיימס וערוץ 4, התרחשו בין השנים 2013-2006 ונגעו לארבע נשים, אחת מהן הייתה בת 16 בלבד באותו הזמן.

בתגובה נמסר מה- BBC: "אנחנו בוחנים בדחיפות את הבעיות שצפו. יש לנו ציפייה מאוד ברורה בכל נושא התנהגות נאותה במקום העבודה, שגם נמצאים בחוזי העובדים שלנו. ה- BBC מעריכים את קוד ה- BBC נגד בריונות והטרדות ". בנוסף הכריזו שהם יורידו את התוכנית של ברנד מכל פלטפורמות הסטרימינג שלהם. הסטנדאפיסט עדיין מכחיש את כל ההאשמות.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות והנפגעים. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully