וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאיפה החוצפה?!": ספיר קשתי עונה לעוקבת שעברה את הגבול

עודכן לאחרונה: 19.9.2023 / 13:57

כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת קיבלה הודעה חצופה במיוחד מעוקבת בעמוד האינסטגרם שלה, והעלתה כתשובה מונולוג סוער על מה שנראה כמו תופעה חדשה ברשתות החברתיות: "איפה עובר הגבול?!". וואלה! סלבס דוחפת את האף

קרן שחם עונה לעוקבת/צילום מסך אינסטגרם

קבלת ביקורת ותגובות רעות הן כבר דבר שבשגרה עבור סלבס ואושיות רשת, שרגילים להתמודד איתן כחלק מהמקצוע. אבל לא פעם קורה ש"הביקורת" עוברת את הגבול, וגם ממש לא נענית בשתיקה. על אחת כמה וכמה כמשודבר בנושא רגיש, במה שנראה כמשהו שהפך להיות התופעה החדשה ברשת.

ביממה האחרונה שיתפה השורדת ואושיית הרשת ספיר קשתי בתגובה מעליבה כזו שקיבלה מאחת העוקבות שלה בעמוד האינסטגרם, והיא לא הייתה היחידה. גם המאפרת והבלוגרית קרן שחם ומאמנת הכושר ליקי רוזנברג קיבלו "ביקורות" דומות, ושלושתן החליטו להגיב על כך, כל אחת בדרכה.

בפוסט שהעלתה אתמול (ב') קשתי לעמוד האינסטגרם שלה היא סיפרה על ההודעה שקיבלה מאותה עוקבת, ששלחה לה בלי בושה: "וואי מה זה, איך שמנת ככה". קשתי, כאמור, לא נשארה חייבת, והעלתה מונולוג זועם: "אני באמת שואלת את עצמי מאיפה החוצפה לכתוב לי דבר כזה?! אני באמת מנסה להבין, מתי הגבול של החוצפה הזאת עובר?"

"מתי כל העכברי מקלדת יפסיקו ויבינו שיש אדם מהצד השני של המסך? כמה פעמים דיברתי על הפרעות אכילה, על זה שאני עם בגד ים שלם, עם זה שאני עד היום אני לא שלמה עם עצמי?", המשיכה קשתי והוסיפה: "אם תכתבי דבר כזה לבן נוער? האם תבינו מתישהו שאין משקל גוף אחד שהוא היפה ביותר? שאין דימוי גוף שהוא נורמה מסוימת? מתי תבינו שהאצבע לא יכולה להיות כל כך קלה על המקלדת? שזה פוגע, זה מכאיב ושיש צד שני לדבר הזה?!".

גם קרן שחם העלתה היום (ג') הודעה דומה שקיבלה מעוקבת וגם היא בחרה שלא לשתוק: "הדרך שבה האישה הזו בחרה לחנך אותי, להחזיר לי, הייתה לכתוב לי 'שמנת'. לא נעלבתי, העובדות מדברות, שמנתי. האם את חושבת שאת מביישת אותי בזה שאת אומרת לי את זה?! עבורי לא, בעיניך כן, וזאת הבעיה. שאת ניסית לבייש אישה בכך שאמרת לה- שמנת".

שחם התייחסה גם לפוסט שהעלתה ספיר קשתי והמשיכה: "מה נסגר?! מה זו התופעה המזעזעת הזאת? מי אתן חושבות שאתן? אין בושה, נגמר. מה זה נותן לכן לרשום את זה? במציאות אתם תראו אותי ברחוב ואתם לא תגידו לי את זה. מה זו התופעה המזעזעת הזאת?"

"מה זה השטיפת מוח של הרשתות החברתיות שכל מי שהיא לא מידה 24 היא לא בסדר וצריך להעיר לה?! כשזה היה מופנה רק אלי אז חסמתי אותה ויאללה ביי, אבל כשאני רואה שזו תופעה שהולכת וגוברת בכל מקום, אנחנו אולי יודעות להתמודד עם זה אבל בת נוער לא יודעת להתמודד עם זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליקי רוזנברג במסר חשוב/צילום מסך אינסטגרם

גם מאמנת הכושר ליקי רוזנברג נתקלה במקרה דומה, כשבחור שפגשה אמר לה שהיא שמנה. בסטורי שהעלתה סיפרה על המקרה ועל התגובה שלה: "אמרתי לו, מה אתה מצפה שתהיה התשובה? אני באמת מנסה להבין מה גורם לאנשים לבוא לבחורה או בחור ולהגיד להם את זה? מה זה עניינכם?"

והמשיכה במסר חשוב: "אם אני, שאין לי בעיות גוף הלכתי עם זה כל היום, זה מתסכל אותי, זה מעצבן אותי שלאנשים יש את החוצפה ללכת לאנשים אחרים ולהגיד להם 'שמנת'. הבחורה שיגידו לה את זה הלכה עם זה כל היום אחר כך, ואי אפשר לדעת מה היא עשתה עם זה. אז בבקשה, להפסיק עם הדברים האלה. אין לזה מקום היום. אין מקום לדבר על אנשים על הגוף שלהם, על איך שהם נראים".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully