וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למאר אודום איבד שליטה על רכבו והתנגש בשתי מכוניות

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 15:38

למאר אודום, שחקן ה-NBA בדימוס והגרוש של קלואי קרדשיאן עבר תאונת דרכים שהייתה עשויה להסתיים בתוצאה קטלנית, אבל שרד כדי לספר. וואלה! סלבס רלב"ד

למאר אודום, שחקן NBA בדימוס והגרוש של קלואי קרדשיאן, ריסק את רכב היוקרה שלו אמש (א') באמצע הלילה לאחר שחזר מבילוי אצל חברים.

לפי מגזין Pepole, אודום חזר מבילוי לילי אצל חברו בקליפורניה בסביבות השעה שלוש לפנות בוקר. לפי הדיווחים, בזמן שנהג הטלפון הנייד שלו נפל וכשניסה לחלץ אותו אודום התנגש בשני כלי רכב שחנו בשכונה ליד ביתו. לפי אתר TMZ, הרכבים החונים היו ריקים ולא דווח על נפגעים מהאירוע. הניזוק העיקרי מהאירוע הוא רכב המרסדס היוקרתי של אודום, שהתרסק. לפי האתר, משטרת לוס אנג'לס שהוזעקה למקום לא ביצעה באודום בדיקת פיכחות והוא הציג בפניהם מסמכים המראים כי הוא נמצא בגמילה בימים אלה.

למאר אודום עם קלואי קרדשיאן. Chris Pizzello, AP
בימים חשוכים יותר? למאר אודום וקלואי קרדשיאן/AP, Chris Pizzello

בתחילת השנה יצא הספיישל הדוקומנטרי בכיכובו "סקס, סמים וקרדשיאן" בו הוא חשף בדמעות כי לאורך השנים נאבק בהתמכרות קשה לקוקאין שבסופו של דבר הובילה לפירוק הנישואים מהכוכבת. השניים נישאו כחודש אחרי שהכירו אי שם בשנת 2009 ולאחר ארבע שנות נישואים, הם החליטו לפרק את החבילה. אבל שיא הדרמה הגיע רק שנתיים אחר כך, כשאודום התמוטט ונמצא בבית בושת כשהוא בלי הכרה, אז קלואי חזרה לטפל ולשקם אותו, עד שהתאושש והתגרש ממנה ב-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully