וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון לג'נד וכריסי טיגן חידשו נדרים בטקס יוקרתי במיוחד

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 14:59

בני הזוג החליטו לציין את יום הנישואים העשירי שלהם בטקס חידוש נדרים מפואר שנערך באיטליה, שם התקיימה החתונה שלהם. בתפריט: בראנץ' עשיר, בר מפנק והרבה פרחים. וואלה! סלבס רומנטית

ג'ון לג'נד וכריסי טיגן הפכו במהלך השנים לזוג אוהב ויציב מאוד על האדמה ההוליוודית המעורערת. בסוף השבוע האחרון השניים החליטו לחזור לאותו מקום בו התחתנו ולרגל עשר שנות נישואים, חידשו את הנדרים שלהם באירוע יוקרתי ומרגש.

לפי מגזין Pepole, השניים חגגו יחד את המאורע המשמח בבראנץ' עשיר ומפואר במיוחד באגם קומו שבאיטליה, המקום בו נערך טקס החתונה הראשון שלהם. "זה היה מאוד רומנטי, הם הגיעו יחד בסירה. זה היה מרגש לראות אותם עדיין כל כך מאושרים ביחד", סיפר מקור שנכח באירוע למגזין. אך אל תחשבו ששם נגמר הטקס היוקרתי, לאחר הארוחה העשירה סיפר המקור כי "האורחים מילאו את רחבת הריקודים לצד בר המשקאות שצף על שפת האגם. נוסף לזה היו המון פרחים. זה היה אירוע מאוד אלגנטי".

בחודש יוני האחרון טיגן בישרה על לידתו של התינוק וורן אלכסנדר סטיבנס דרך סרטון מתוק שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. התינוק, אותו בני הזוג הביאו לעולם באמצעות פונדקאית, נולד חמישה חודשים בלבד אחרי שטיגן ילדה את אסתי הקטנה. לבני הזוג עוד שני ילדים משותפים, לונה (7) ומיילס (5).

וואלה! סלבס נישאה באירוע יוקרתי שהתקיים במועדון של נעמ"ת. היה יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully