וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס והתעללות: האם קייטי פרי ידעה על המעשים הקשים של ראסל ברנד?

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 11:57

לאחר שפורסם תחקיר בו בעלה לשעבר של הכוכבת ראסל ברנד הואשם לכאורה באונס, תקיפה מינית והתעללות רגשית, התגלה ראיון עבר של פרי בו היא גוללה את מערכת היחסים הפוגענית של השניים. וואלה! סלבס כל הפרטים

קייטי פרי וראסל ברנד במסיבת האוסקר של וניטי פייר בקליפורניה, מרץ 2010. Pascal Le Segretain, GettyImages
בימים יפים יותר. קייטי פרי וראסל ברנד/GettyImages, Pascal Le Segretain

אתרי הרכילות מעבר לים סוערים במיוחד בימים האחרונים, מאז שפורסם בסוף השבוע האחרון תחקיר משותף של שלושה כלי תקשורת בבריטניה בו בעלה לשעבר של קייטי פרי, הקומיקאי והשחקן ראסל ברנד, הואשם באונס, תקיפה מינית והתעללות רגשית. המעשים המתוארים בתחקיר, שמאחוריו עומדים הסאנדיי טיימס, הטיימס וערוץ 4, התרחשו בין השנים 2013-2006 ונגעו לארבע נשים, אחת מהן הייתה בת 16 בלבד באותו הזמן.

לפי אתר PageSix, פרי שהתגרשה מברנד בשנת 2011, כשנה לאחר שנישאו, רמזה בעקיפין על השערוריות של הגרוש כבר שנים קודם. בראיון למגזין Vouge בשנת 2013, הזמרת סיפרה כי הנישואים של השניים היו פוגעניים בעוד היא ביקשה להדגיש כי ברנד היה השולט במערכת היחסים. בנוסף לאלה, פרי סיפרה על סוד נוסף שגילתה באותה התקופה: "בהתחלה הרגשתי אשמה על כך שזה נגמר, אבל אז גיליתי את האמת, שאני לא יכולה לחשוף אותה כי אני שומרת אותה נעולה בכספת שלי לימים סוערים". היש ימים סוערים מאלה גברת?

אותו ראיון עורר את תשומת ליבם של המעריצים, שסברו כי אותו רמז של פרי נוגע כנראה לאותן תלונות שהתעוררו בימים אלה. בין האשמות שעלו כנגד הקומיקאי והשחקן, אחת מהמתלוננות טענה כי ברנד אנס אותה בביתו בלוס אנג'לס בשנת 2012, מתלוננת נוספת טענה כי היא והשחקן ניהלו מערכת יחסים מתעללת ושולטת רגשית כשהייתה בגיל 16 בלבד בעוד ברנד היה בן 31 באותה התקופה.

עוד טרם פרסום ההאשמות, ברנד העלה סרטון לרשתות החברתיות ובו דחה את הטענות שהופנו כלפיו, והדגיש כי כל מערכות היחסים הללו התנהלו תמיד בהסכמה. הוא טען כי ההאשמות "המדהימות" כנגדו הן חלק ממתקפה מתואמת.

וואלה! סלבס מחזקת ומחבקת את הנפגעות. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully