וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר חושפת את המחלה הגנטית ממנה היא סובלת

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 14:13

כוכבת הריאלטי ואושיית הרשת העלתה סטורי לעמוד האינסטגרם שלה בו סיפרה על המחלה הגנטית ממנה היא סובלת ועל הכדור שמציל אותה מתופעות הלוואי הקשות של המחלה: " ארבעה כדורים ביום לכל החיים". וואלה! סלבס רק בריאות

אביבית בר זוהר צובעת לבלונד/אינסטגרם צילום מסך
אביבית בר זוהר מספרת על ה-FMF. אינסטגרם, צילום מסך
חשיפה חשובה/צילום מסך, אינסטגרם

אביבית בר זוהר רגילה כבר רגילה לחשוף את החיים שלה בתכניות בהן היא משתתפת ובעמוד האינסטגרם שלה. אבל הפעם היא החליטה לנצל את הבמה שלה עבור מטרה חשובה במיוחד- לעלות את המודעות למחלה הגנטית ממנה היא סובלת.

בסטורי שהעלתה אתמול (א') לעמוד האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים לא פחות מ-704 אלף אנשים, היא פירסמה תמונה של הכדור אותו היא לוקחת כדי להתמודד עם מחלת ה-F.M.F, קדחת ים תיכונית גנטית שלרוב היא תורשתית, שהביטוי העיקרי שלה הוא התקפים של חום וכאבים בעיקר באזורי הבטן, החזה והמפרקים שנגרמים על ידי דלקות שנוצרות באזורים האלו.

הכוכבת כתבה על רגע תמונת הכדור: "הוא יקר לי מפז. הוא שומר עלי. בזכותו אני יכולה לקום בבוקר ללא חום גבוה, הוא שומר לי על הכליות, בזכותו אני מרגישה רוב הזמן כמו כל אדם", ובהמשך סיפרה מעט על המחלה: "יש לי FMF- קדחת ים תיכונית. מחלה גנטית שלרוב תורשתית. למה אני כותבת היום? כי זה יום המודעות העולמי ל-FMF", והוסיפה: "מחלה לא קלה אשר מלווה בכאבים, 4 כדורים ביום לכל החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully