וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 27 שנות נישואים: יו ג'קמן ואשתו נפרדו

עודכן לאחרונה: 18.9.2023 / 8:02

השחקן הרותח יו ג'קמן ואשתו ב-27 השנים האחרונות דבורה לי פורנס, הוציאו הודעה משותפת בה הסבירו שהחליטו להיפרד. למרות שהעולם הוכה בתדהמה, מקורבים מספרים שזה היה עניין של זמן. וואלה! סלבס מרקורי

יו ג'קמן. GettyImages
מבאס מאוד. יו ג'קמן ודבורה לי פורנס/GettyImages

השחקן האוסטרלי יו ג'קמן ואשתו דבורה לי פורנס הודיעו שהחליטו להיפרד, אחרי 27 שנות נישואים ושני ילדים שאימצו. בהודעה משותפת שהוציאו למגזין People נכתב: "בורכנו לבלות כמעט שלושה עשורים בתור בעל ואישה בנישואים אוהבים ונהדרים. המסע שלנו משתנה והחלטנו להמשיך אותו בנפרד. המשפחה שלנו תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מתחילים את הפרק הבא בחיינו בהודיה ואהבה. אנחנו מעריכים את ההבנה והשמירה על הפרטיות שלנו, בזמן שהמשפחה שלנו עוברת שינוי". עוד נכתב כי זו ההתייחסות היחידה של בני הזוג לסוגיה.

למרות שאתרי הרכילות מעבר לים הוכו בתדהמה, מקורבים לבני הזוג סיפרו ל-Page Six שהפרידה לא הפתיעה אותם: "כולם ראו את זה מגיע. הם נפרדו לפני זמן מה, בני משפחה וחברים ידעו שהם לא ביחד", סיפר מקורב. עוד דווח כי לא הייתה בגידה במערכת היחסים, אלא "שני אנשים שהפכו מבני זוג לשותפים לדירה".

יו ג'קמן. GettyImages
הבטחנו זה לזו/GettyImages

מקורב נוסף לבני הזוג סיפר ל-Daily Mail שהבעיות ביניהם התחילו עוד במהלך הקורונה: "במהלך הסגרים הם התרחקו ומערכת היחסים ביניהם הפכה לידידותית ולא רומנטית. הם ניסו לעבוד על זה, אבל לא הצליחו להשיב את הגלגל לאחור".

ג'קמן (54) ופורנס (67) הכירו בשנת 1995 ונישאו אחרי שנה של זוגיות. הם ניסו להביא לעולם ילדים משותפים, אולם אחרי שדבורה לי עברה מספר הפלות, הם אימצו את אוסקר (23) ואווה (18).

וואלה! סלבס למדה על בשרה שיש אהבה אמיתית אחת בעולם, והיא נקראת פפרוני.

  • עוד באותו נושא:
  • יו ג'קמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully