וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ויזל חושפת: "גילו לי סוג של סרטן העור"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 17:14

המנחה ואושיית הרשת חשפה כי בעקבות בדיקה שגרתית של נקודות חן גילתה נקודה חשודה, שלאחר מכן התבררה כסוג של סרטן העור: "גילו לי תאי סרטן עור, וזה מבהיל כמו שזה נשמע". וואלה! סלבס העיקר הבריאות!

ירדן ויזל חתונה/מערכת וואלה!

אם הייתם צריכים עוד תזכורת כמה חשוב להזהר בשמש ולא לטגן את עצמכם בשמש או במכונות השיזוף השונות- אז הנה היא לפניכם. המנחה ואושיית הרשת ירדן ויזל חשפה כי לאחר שעברה בדיקה שגרתית של נקודות חן, גילתה כי היא נושאת סוג של סרטן העור.

בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה היום (ה') כתבה ויזל על הגילוי המטלטל: "לפני ארבעה חודשים העולם שלי התהפך. מבדיקה שגרתית של נקודות חן וזיהוי של נקודה אחת חשודה, גילו לי תאי סרטן עור, וזה מבהיל כמו שזה נשמע. שאלתי את הרופאה אולי 6 פעמים אם זה באמת סרטן כי פשוט לא הצלחתי לקלוט את המילים, ואני לא אשכח את השיחה שלי עם פלג וההורים שלי שאני בוכה בהסטריה וצריכה להגיד להם שגילו לי סוג של סרטן עור".

לאחר מכן הוסיפה על הבחירה לחשוף את המקרה, וזאת כדי לעורר מודעות לסכנה ולגילוי מקדים: "לקח לי זמן להבין שמעכשיו זה איתי לכל החיים, אבל אחרי שהסרתי את הנקודה ואני תחת מעקב קבוע על נקודות נוספות, החלטתי שאני חייבת לשתף כדי לעלות מודעות ולגרום אפילו למישהי אחת לשנות הרגלים".

"בכנות? אני מתביישת בכל הפעמים שישבתי שעות בשמש, מתביישת שעשיתי מיטות שיזוף בלי הבנה של הסיכונים וצחקתי על המונח 'חכם בשמש'. ידעתי כמה שהקרינה לא בריאה לעור, ידעתי שזה מסרטן, אבל לא האמנתי שיש סיכוי שזה יקרה לי", הוסיפה.

"אני לא מאחלת לאף אחד להרגיש מה שאני הרגשתי בתקופה האחרונה, הרגשתי בושה על כל הפעמים שגמרתי את העור שלי. אני לא יודעת אפילו לאמוד את כמות מיטות השיזוף שאני עשיתי בחיי. לפני ימי צילום, לפני החתונה, לפני המקווה", המשיכה ויזל והוסיפה את המסר החשוב: "אני מבקשת מכל מי שקורא/ת את המילים האלו לקבוע תור *היום* לרופא עור לבדיקת נקודות חן ולהעביר הלאה לאנשים שחשובים לו. אל תזניחו את הבדיקה הזו כי היא מצילה חיים. לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם לא הייתי מסירה את הנקודה הזו בזמן ונכנסת למעקב".

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully