וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר חושפת על ההריון: "לא הכל מושלם ועובר חלק"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 15:31

הדוגמנית וכוכבת הרשת שנמצאת בחודש השביעי להריונה חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את הקשיים שהיא חווה בתקופה האחרונה, לאחר שגילתה כי יש לה סכרת הריון. וואלה! סלבס רק בריאות

הדוגמנית ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר חשפה לפני כחודשיים (ואחרי לא מעט שבועות של שמועות) כי היא ובעלה הכדורגלן רמי גרשון מצפים לילד ראשון, בן בכור. מאז היא משתפת בעמוד האינסטגרם שלה תמונות מאחד ההריונות הכי פוטוגניים שנראו בביצה, אבל כעת היא חושפת שלא הכל הולך חלק.

בסטורי שהעלתה היום (ה') לעמוד האינסטגרם שלה סיפרה אלחמיסטר כי לאחר שעברה בדיקת העמסת סוכר שגרתית, גילתה כי היא סובלת מסכרת הריון: "לא הכל מושלם ועובר חלק כמו שזה נראה. אחרי בדיקת העמסת מי סוכר גיליתי שיש לי סכרת הריון", כתבה הדוגמנית, שנמצאת בחודש השביעי להריון, על רקע תמונה של מכשיר לבדיקת רמת הסוכר בדם.

בסטורי נוסף שהעלתה היא צילמה את עצמה עוברת את הבדיקה וכתבה: "זה סרטון שצילמתי הבוקר ברגע שהתעוררתי. אני בעצם דוקרת את עצמי במהלך היום 4 דקירות, כותבת בפתקים את המדדים ורואה שהסוכר נמצא בטווח התקין. ברגע שאמרו לי שיש לי סכרת הריון לא הבנתי מה זה אומר. הפנו אותי לדיאטנית שהסבירה לי שהפתרון הוא להמשיך לעשות ספורט כמו שאני עושה ולשמור על מספר עקרונות בתזונה".

נטע אלחמיסטר חושפת סכרת הריון. אינסטגרם, צילום מסך
איייה/צילום מסך, אינסטגרם
נטע אלחמיסטר חושפת סכרת הריון. אינסטגרם, צילום מסך
בבריאות ובידיים מלאות!/צילום מסך, אינסטגרם

לאחר מכן אלחמיסטר שיתפה סרטון נוסף בו היא הדגימה איך היא מבצעת את הדגימה במהלך אירוע שבילתה בו וכתבה: "אני כבר מעל חודש בתהלך הזה וככל הנראה שאמשיך עד הסוף. אני יודעת שיש עוד המון בנות כמוני ובגלל זה אני מפרסמת את זה- אל תרגישו שאתן לבד ושקשה לכן. תקבלו את זה באהבה ותהפכו את זה לחלק מהשגרה שלכן. אני בהתחלה מאוד התבאסתי והיום אני מבינה שמה שצריך לקרות קורה והכל לטובה".

בתחילת החודש הדוגמנית ובן זוגה חשפו כי הם מצפים לבן בסרטון מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. השניים נישאו באירוע מפואר בשנת 2019, אחרי חמש שנים של זוגיות פוטוגנית במיוחד והצעת נישואים אקזוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully