וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשקט בשקט: ליב שרייבר וזוגתו הביאו לעולם בת משותפת

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 15:37

זוג ההורים המאושרים קיבלו בשמחה את התינוקת בחשאי ולפתע פתאום נצפו מטיילים להם ברחובות ניו יורק כשהתינוקת נחה במנשא על האם הטרייה טיילור נייסן בעוד השחקן מצידו מגלגל את עגלת התינוקת. וואלה! סלבס מרוגשת

בשקט בשקט מתחת לאף השחקן האגדי ליב שרייבר (55) קיבל בשמחה את בתו הראשונה המשותפת יחד עם בת הזוג טיילור נייסן (31). מדובר בילדה השלישית של שרייבר, בעוד שני ילדיו הנוספים - אלכסנדר סאשה (16) וסמואל קאי (15) הם מנישואיו הקודמים לשחקנית נעמי ווטס.

לפי האתר PageSix, השניים נצפו לראשונה אמש (ד') כשהם יצאו לטייל ברחובות ניו יורק בעוד התינוקת הקטנה נחה במנשא על אימה הטרייה בזמן ששרייבר מצידו דוחף בשמחה את עגלת התינוקת הריקה. השחקן העלה פוסט מרגש לחשבון האינסטגרם שלו בו נראית היד הקטנה והמתוקה של התינוקת אוחזת באצבעו של שרייבר. בפוסט גם חשף מתי היא נולדה ואיזה שם ההורים הפוטוגנים בחרו לה: "אני כל כך מאושר שהאזל בי סוף סוף כאן. היא הגיעה מוקדם בבוקר בתאריך ה-27 באוגוסט. האמא הטרייה והתינוקת סופר מאושרות ובריאות. תודה לכולם על האהבה והתמיכה".

זוג ההורים הטריים מיסדו את הקשר ונישאו בטקס אינטימי במיוחד לפני כחודשיים כשנייסן כבר הייתה בהיריון. על פי הדיווחים, הטקס הרומנטי נערך בחצר ביתו של שרייבר עם ארבעה אורחים בלבד בעוד שניים מתוכם הם ילדיו של השחקן. השניים החליטו להינשא לאחר שתחזקו חמש שנות זוגיות שהקפידו לשמור בקנאות הרחק מעיני המצלמות.

לפי דיווח של מקורב לשניים לאתר DailyMail: "הם לא רצו שתהיה מהומה גדולה כי טיילור ממש לפני לידה, אבל הם רצו להביא את ילדם לעולם כשהם נשואים. הם שמחים להיות ביחד". אמנם הזוג מצידו לא אישר את נישואיהם באופן רשמי, אך השחקן החליט להשתשע והעלה פוסט מתוק ומרגש לחשבון האינסטגרם שלו בו נראים שני הכלבים שלהם לבושים כחתן וכלה וכתב: "סקאוט התחתן עם אהובתו משכבר הימים אלכסיס. אנחנו מאחלים לשניהם את כל האושר שבעולם".

וואלה! סלבס רואה הכל גם במקומות הכי נסתרים וחשוכים. היא הרי חיה בחושך במרתף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully