וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים והלנת שכר: התביעה המטלטלת שהוגשה נגד קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:21

הראפר המעורער קניה ווסט ממשיך להסתבך, אלא שהפעם לא מדובר באאוטפיט כעור אלא בתביעה שהוגשה נגדו על ידי קבלן, שסירב להפוך את ביתו למקלט נגד טילים, בלי חלונות וחשמל. וואלה! סלבס מטורללת

קניה ממשיך לרדוף את קים ופיט/NOW אלונה קדם, רוני שרמייסטר, גל הללי

בכל פעם שוואלה! סלבס אוחזת בתקווה קטנה שהנה, המאניה עזבה את קניה ויש סיכוי שהוא יתאזן, מגיע סיפור שמוכיח לה אחרת. הפעם מדובר בקבלן בשם טוני סקסון, שהגיש אתמול (ד') תביעה נגד הראפר המעורער לבית המשפט בלוס אנג'לס.

לפי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, ווסט שכר את שירותיו של הקבלן בספטמבר 2021, כדי לשפץ נכס שנמצא בבעלותו במאליבו ושווה 57 מיליון דולרים. לפי סקסון, ימי העבודה שלו נמשכו 16 שעות ביום והוא היה "הקבלן, אב הבית והשומר של הנכס". בנוסף, הוא ישן על הרצפה וקיבל תשלום על שבוע אחד בלבד של עבודה, למרות שהוא פוטר כחודשיים לאחר מכן בלי לקבל תשלום של מיליון דולרים על עבודתו.

עוד אמר סקסון שווסט החליט לפטר אותו, לאחר שלא הסכים לערוך בביתו שינויים שביקש. לא מדובר בפרגולה קטנה או שבירת קיר, אלא הפיכת הנכס למקלט שיהיה עמיד בפני טילים ולא יכלול חלונות או מערכת חשמל תקנית. סקסון סירב לבקשה מטעמי בטיחות, ואז התחילו האיומים.

כפי שפורסם ב-TMZ, ווסט ביקש להכניס לבית גנרטורים. סקסון סירב כיוון שהסיכון לשריפות בבית יגדל משמעותית, ואז הראפר אמר שלא כדאי לו "להפוך לאויב" והוסיף "אם לא תעשה מה שאני אומר לך, אתה לא תעבוד איתי יותר. אני לא אהיה חבר שלך ותוכל לצפות בי רק דרך הטלוויזיה". כאשר הקבלן הודה שאינו צופה בטלוויזיה, הוא סולק מיידית מהנכס.

החזון של קניה כלל את הפיכת הבית ל"בונקר מבוצר משנת 1910, בלי מקלחות, חלונות, מערכת חשמל ומערכת ביוב" בנוסף, דווח שווסט ביקש להחליף את גרמי המדרגות במגלשות. סקסון סיפר שבתחילה חשב שמדובר בפרוייקט אמנותי, אבל אז הבין שהראפר מתכנן לגור במקום: "הוא רצה למלא את הבית בצמחים ונרות וביקש שהחלל יהיה פתוח ואפל".

וואלה! סלבס מכירה חללים פתוחים ואפלים. הלב שלה נניח.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully