וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה חושפת: "הזרקתי הרבה בוטוקס ומילוי לשפתיים"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 12:36

כוכבת הפופ והשחקנית בת ה-30 התייחסה לראשונה להליכים הקוסמטיים שעברה בפניה, ודיברה בגילוי לב על הקושי להתבגר בתוך תעשיית הבידור: "להיחשף לכל זה בגיל צעיר, במיוחד כשאנשים מתחו ביקורת על המראה שלי, זה קשה". וואלה! סלבס מתוחה

אריאנה גרנדה בת ה-30 שייכת לז'אנר הכוכבות ששינו לא מעט פרצופים לאורך הקריירה. היא החליטה לשים סוף לספקולציות, וחשפה שהיא "הזריקה הרבה מילוי לשפתיים במהלך השנים". בזמן שהכוכבת צילמה את שגרת הטיפוח שלה עבור עמוד היוטיוב של מגזין האופנה ווג, היא החליטה לחשוף בגילוי לב את עברה הקוסמטי: "הזרקתי המון מילוי לשפתיים לאורך השנים והשתמשתי גם בבוטוקס. הפסקתי ב-2018 כי פשוט הרגשתי שזה יותר מדי. במשך זמן רב, יופי שימש לי כמסתור. עכשיו אני כבר לא מרגישה ככה, מאז שהפסקתי להזריק ולהתחבא".

בהמשך, הודתה הכוכבת כי היא לא מתנגדת להזריק שוב בעתיד: "התבגרות יכולה להיות דבר כל כך יפה. יכול להיות שאעבור מתיחת פנים בעוד עשר שנים, אבל בינתיים אני מרגישה שאלה מחשבות שאנחנו צריכות לדבר עליהן בפתיחות ולא להסתיר אותן. אם אנחנו יושבות ועוסקות בסודות היופי, בואו נדבר על הכל". עוד סיפרה כי בעקבות הפרסום שלה בגיל 16, מערכת היחסים שלה עם המראה נעשתה למורכבת יותר: "להיחשף לכל זה בגיל צעיר, במיוחד כשאנשים מתחו ביקורת על המראה שלי, זה קשה. אני מרגישה שהיחס שלי ליופי השתנה כל כך במהלך השנים".

פינק אול אובר: אריאנה גרנדה עושה את זה מצוין. אינסטגרם, צילום מסך
״במשך השנים השתמשתי באיפור כמסווה״. אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

כדוגמה היא דיברה על האיפור שהתחבאה מאחוריו: "במשך השנים השתמשתי באיפור כמסווה. גם הוספתי עוד ועוד שיער ומרחתי אייליינר עבה יותר. זה יכול להיות יפה לפעמים, אבל אני גם חושבת על זה בתור ביטוי עצמי. היחסים שלנו ליופי הם כל כך אישיים. הסוד הוא שכולם רק רוצים להרגיש במיטבם ולהיות נאהבים".

וואלה! סלבס עברה לא פעם שיפוץ כללי בפנים. מאז היא לא יוצאת מהבית ומתחבאת מאחורי הפחמימות הריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully