וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגשת: ריטה גולדשטיין חושפת את השם של בתה

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 10:38

המגישה והעיתונאית שעברה לידה לא פשוטה שיתפה על הימים הקשים שעברו עליהם לאחרונה, וחשפה את השם של בתה הבכורה, ארבעה ימים אחרי הלידה. וואלה! סלבס סופר נני

בסוף השבוע האחרון העיתונאית והמגישה ריטה גולדשטיין הביאה לעולם את בתה הבכורה שלה ושל בן זוגה ג'רמי. גולדשטיין שיתפה על הלידה הקשה שעברה במשך ארבעה ימים עד שהקטנטונת הגיעה לעולם, וכעת, היא חושפת לראשונה את שמה.

בפוסט שהעלתה אתמול (ד') בעמוד האינסטגרם שלה סיפרה העיתונאית על הימים הלא פשוטים שעברו מאז הלידה ועל כך שהתינוקת הטרייה אושפזה במשך יומיים במיון: "אקדים ואומר שהכל בסדר עכשיו, אבל כל הסיפור מהול שפע החרדות שנקרא תחילת הדרך של הורות הכה בנו השבוע במרץ. הקטנה הבהילה אותנו ורצנו איתה למיון שם דפקתי התמוטטות בכי יפה של אם הורמונאלית בחיתוליה. אחרי יומיים בבית החולים שבנו הביתה עם האבחנות שהכל בסדר גמור".

אחרי שהכל נגמר בשלום והמשפחה החדשה שוחררה מבית החולים, הם החליטו לחשוף את השם של הבת המתוקה. אז תכירו את עמנואל: "החלטנו שאחרי שמשתחררים מאשפוז, ובדיוק שבוע להולדתה, זה הזמן להחליף את השם "תינוקת גולדשטיין יפה", ולעדכן בשמה הרשמי שנקבע היום- עמנואל❤️ שרק תהיה בריאה".

וואלה! סלבס מוכנה להגיע לבייביסטר בתשלום סמלי של שלל מאפי פחמימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully