וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתבחת: ג'נניפר אניסטון נופשת בביקיני בחופשה אקזוטית

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 14:07

אם חשבתם שהקיץ שלכם היה מעניין אז תחשבו שוב, כי השחקנית ההוליוודית ג'ניפר אניסטון מסכמת את הקיץ בתמונות מלאות בחברים מפורסמים, טיולים אקזוטיים וכמובן גם ביקיני, וקוברת לכולם. וואלה! סלבס פס שיזוף

חוץ מוואלה! סלבס שלא ראתה אור יום כבר תקופה ארוכה, על פי האינסטגרם נראה שכולם נפשו הקיץ וטיילו ביעדים אקזוטיים ברחבי העולם. מי שאחדו כוחות לטיול נוצץ במיוחד היו השחקנית ההוליוודית ג'ניספר אניסטון, הבמאי והשחקן ג'ייסון בייטמן ומנחה הלייט נייט ג'ימי קימל, שלעומת ג'ימי פאלון יכול (לפחות כרגע) להיות מואשם בחופשה מהנה מידי ופחות בהתעמרות במקום העבודה.

מי שחשפה את הנופש הייתה אניסטון שהעלתה פוסט בו היא סיכמה את בילויי הקיץ בחשבון האינסטגרם עם פוטו דאמפ מרשים שגורם לתהות אם היא בכלל שייכת לדור ה- Z. מעבר ללוקיישנים האקזוטיים והנופים הפסטורלים, השחקנית דאגה גם להעלות סרטון שלה משוטטת בביקיני עם כוס בירה, היא פינקה בתמונות קבוצתיות עם החברים המפורסמים ואפילו בתמונות עם כלבלבים מקסימים.

למרות הנחיצות של כל אדם בחופשה, יש מצב שאניסטון הייתה זקוקה לקיץ החופשי הזה יותר מאחרים. רק בתחילתו היא סיימה את סיבוב הראיונות ויחסי הציבור שלה לסרט האקשן החדש בכיכובה יחד עם יוצר הסרטים והשחקן אדם סנדלר. למרות שלא היה נראה שיש לה יותר מידי תלונות כשהצטלמה בחלוק בסוויטה שהשכירו לה נטפליקס בפריז.

וואלה! סלבס ניסתה לנפוש אבל הבוס שלה לא נותן לה מנוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully