וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בועת נדל"ן: אנה זק שוכרת דירה במחיר מטורף

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:59

הכוכבת הצעירה עזבה את הדירה שחלקה עם האקס רועי סנדלר, ושכרה דירה משלה במחיר לא סביר. רק תשאלו את השכנים החדשים אסי עזר ורותם סלע, אליהם תוכל לפנות בכל פעם שתצטרך סוכר. וואלה! סלבס פרסום ראשון

אנה זק מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב ושגיא בן נון/מערכת וואלה!, צילום סטילס:ראובן קסטרו

לפני כשמונה חודשים חלה רעידת אדמה קטנה בביצה המקומית כשהזמרת והשחקנית אנה זק והזמר רועי סנדלר, מהזוגות היפים והצעירים שהיו לנו בתקופה האחרונה, הודיעו על פרידה אחרי שלוש שנים וחצי של זוגיות פוטוגנית במיוחד.

השניים התגוררו בזמנו יחדיו, ואת הבניין חלקו עם זוג מוצלח ומוכר נוסף- טיילור מלכוב ולירן דנינו, שכידוע, נפרדו גם הם. לאחר הפרידה של זק וסנדלר הם הפרידו כתובות באופן טבעי, ועד לפני שבועיים הכוכבת התגוררה בדירה בהם חיו יחד. לאחרונה היא ארזה את חפציה, ועברה לגור בדירה חדשה והפעם לגמרי לבדה.

אם חשבתם לרגע שזק עברה לבניין רגוע יותר או ללא ייחוס עם שכנים מפורסמים, אז אנחנו כאן כדי להרגע ולספר שאם במקרה היא תתקע בלי חלב או סוכר לקפה, כי תמיד תוכל לדפוק בדלת של אחד משכניה החדשים- אסי עזר ואלברט אסקולה בקומה אחרת, או רותם סלע ומשפחתה מקומה אחרת.

אנה זק מתארחת ב"ועדת תרבות" עם ניר יהב ושגיא בן נון , יולי 2023. ראובן קסטרו
הנאים השכנים בעיניך?/ראובן קסטרו

הדירה החדשה ו"הצנועה" של הכוכבת הצעירה היא באחד המגדלים היוקרתיים (והיקרים) בתל אביב, ואם אתם בענייני נדל"ן או סתם ממש רוצים לדעת כמה היא משלמת לחודש, אז מדובר בסכום של לא פחות מ- 18 אלף ש"ח, ולזה תוסיפו דמי ניהול, ארנונה חשמל וכו'. ושיהיה בהצלחה.

וואלה! סלבס חולקת את דירת המרתף שלה עם מוריס חולד המחמד שלה שמסרב להשתתף בהוצאות שכר הדירה.

  • עוד באותו נושא:
  • אנה זק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully