וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא מהשוק: השחקן הלוהט כריס אוונס התחתן עם בת הזוג

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 15:36

אחד מהשחקנים הרותחים בהוליווד שקטף בשנה שעברה את תואר הגבר הכי סקסי ומזוהה עם תפקידו הקולנועי בתור קפטן אמריקה, התחתן מתחת לרדאר עם זוגתו בשלוש השנים האחרונות, השחקנית הפורטוגלית אלבה בפטיסטה בת ה-26. וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

בשורה עצובה ליידיס, השחקן הלוהט כריס אוונס ("קפטן אמריקה"), יצא באופן רשמי משוק הרווקים, והתחתן ממש מתחת לאף שלנו עם זוגתו בשלוש השנים האחרונות השחקנית הפורטוגלית אלבה בפטיסטה (26).

לפי הדיווח באתר PageSix, השניים נישאו בחתונה אינטימית שנערכה בסוף השבוע האחרון בביתם באזור בוסטון עם כמה מהחברים המפורסים של אוונס בהם ג'רמי רנר, כריס המסוורת' ורוברט דאוני ג'וניור. אך אם תהיתן למה לא זכיתן לתיעוד מהאירוע ברשתות, אז תופתעו לגלות שהזוג הלך עד הסוף עם האינטימיות וביקש מהאורחים והאורחות להפקיד את הניידים בכניסה לאירוע.

שמועות אודות הרומן בין השניים התעוררו לראשונה בנובמבר 2022, בעוד מקור דיווח לאתר כי הזוג כבר יוצא מעל ל-שנה. "הם מאוהבים וכריס מעולם לא היה מאושר ככה. המשפחה והחברים שלו אוהבים אותה", סיפר המקור. שעות ספורות לאחר פרסום הידיעה, הזוג נצפה צמוד במיוחד בסנטרל פארק.

וואלה! סלבס התחתנה באולמי בון בון בראש העין, היא לא זוכרת כלום מהחתונה ולא בקשר עם החתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully