וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ביקיני זעיר: קים קרדשיאן מעוררת סערה

עודכן לאחרונה: 12.9.2023 / 8:58

כוכבת הריאליטי הצליחה לעורר בימים האחרונים סערה ברשתות וחטפה ביקורות זועמות מעוקביה בעקבות תמונת ביקיני די שגרתית שהעלתה. אז מה בכל זאת הצליח להרגיז כל כך את העוקבים? וואלה! סלבס מלכת הצומי

נדמה כי בכל פעם שכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן לובשת בקיני העולם מתחרפן, למרות שמדובר כבר באירוע די שגרתי. אחרי שהצליחה לעורר מחלוקת סוערת במיוחד בגלל תמונת ביקיני שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, קימי מפציצה בביקיני נוסף בשווי אלפי דולרים.

לפי הדיווח באתר PageSix, הכוכבת נצפתה רוחצת לה באחד מחופי איי טורקס וקאיקוס בשיא החום כשהיא לבשה בקיני וינטג' ורוד של שאנל משנות התשעים ונראתה רותחת מתמיד. ואם תהיתן מהו תג המחיר של פריט הלבוש הזעיר, מדובר בסכום צנוע של כ-7000 דולרים. פרסום התמונות הזה מגיע אחרי שבשבוע שעבר הכוכבת פרסמה תמונות לוהטות במיוחד בביקיני זהוב ועל התמונה כתבה: "All that glitters is gold". על פני השטח, נדמה כי מדובר בפרסום סטנדרטי ואופייני לכוכבת, אך בכל זאת הפוסט הצליח לעורר סערה והעוקבים זעמו.

המעריצים זיהו כי הציטוט שכתבה בתיאור התמונה נלקח ממילות הלהיט "All Star" של להקת סמאש מאות' (Smash Mouth), רגע אחרי שנודע כי הסולן המיתולוגי של הלהקה סטיב הארוול בן ה-56 הלך לעולמו לאחר שסבל מאי ספיקת כבד. באחת מהתגובות הזועמות נכתב: "קים יש אנשים שמתים - פשוטו כמשמעו" כפרור לרגע אייקוני אחר שסיפקה הכוכבת, ובתגובה נוספת נכתב: "מישהו מת ואת משתמשת במילים שלו כדי לפרסם את מלכודת הצומי שלך".

וואלה! סלבס לא מדברת עם השליח פיצה הקבוע שלה כבר שבוע. היא מקווה שאחרי המניפולציה הוא יסכים לצאת איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully