וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט מאמא: בר זומר הצטלמה לקמפיין ראשון אחרי הלידה והיא נראית וואו

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 15:21

חלפו מספר ימים מאז שהדוגמנית בת ה-29 דיברה על השינויים שחלו בגופה בעקבות ההריון וקיבלה המוני תגובות אוהבות. למרות ההתמודדות, זומר התייצבה לצילומים לקמפיין ראשון אחרי הלידה. וואלה! סלבס מתה מחום

בר זומר, 10 בספטמבר 2023. באדיבות לולולמון,
יפה כהרגלה/באדיבות לולולמון
בר זומר, 10 בספטמבר 2023. באדיבות לולולמון,
הורסת אותנו/באדיבות לולולמון

הדוגמנית המתוקה בר זומר הפכה לאחרונה להיות אמא לבתה הבכורה מילה ולאחר שחשפה אל מול העוקבות בחשבון האינסטגרם שלה את התמודדותה עם השינויים שחלו בגופה בעקבות ההריון, זומר החליטה לעלות על מדי ספורט ולהשוויץ בגאווה בגוף שלה.

הדוגמנית בת ה-29 נבחרה להיות השגרירה של מותג בגדי הספורט לולולמון בישראל והצטלמה הבוקר (א') לקמפיין רותח במיוחד באווירת ההמפטונס במלון דן אכדיה בהרצליה. הקמפיין הלוהט מגיע לאחר שזומר פרסמה תמונות של הבטן שלה וסיפרה מה עמד מאחורי ההחלטה להיחשף.

בר זומר, 10 בספטמבר 2023. באדיבות לולולמון,
חם בחוץ/באדיבות לולולמון
בר זומר, 10 בספטמבר 2023. באדיבות לולולמון,
נראית מדהים/באדיבות לולולמון

"העלתי את אחת התמונות כאן לסטורי וכתבתי 'שהטייץ המחטב לא יטעה אתכן'. קיבלתי מאות הודעות, אמיתי מאות. ההודעות רובן מסתכמות במילות תודה מנשים מדהימות וכל מה שחשבתי לעצמי אחרי שקראתי אותן, זה כמה חשוב להראות את האמת וכמה חשוב לחשוף את התמונה המלאה ולא את חלקה. למה? כי הפלטפורמה הזו יכולה להטעות, יכולה להכאיב ויכולה לתסכל. אנחנו הרי בוחרים מה להעלות, איך ומתי. יכולתי להמשיך לקבל הודעות יפות ומחמיאות בעקבות הסטורים שלי עם הטייץ, הגופייה או האוברול המחטב אבל רציתי שתראו גם מה קורה מתחת. אני לא חושבת שמה שיש מתחת לא יפה, אני רק יודעת שזה לא כמו שהייתי לפני הלידה וזה בסדר! גם בסדר לרצות לחזור להיות. אני מחבקת כל שינוי בגוף שלי, אני מגלה אותו כל יום מחדש ואני אעבור אותו כמה וכמה פעמים בשביל האוצר שזה מביא איתו", כך כתבה וזכתה להמון אהבה ותגובות הזדהות.

וואלה! סלבס התעשרה לאחר שתבעה מכון לשאיבת שומן.

  • עוד באותו נושא:
  • בר זומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully