וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאחל לנו לבנות משפחה": בן אל תבורי במסר דביק לבת הזוג

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 15:09

הזמר בן אל תבורי נשמע מאוהב מתמיד בזוגתו דני לוי, הסטייליסטית הצמודה של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שחגגה את יום הולדתה וואלה! סלבס הצהרת כוונות

בן אל תבורי דני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
חמודים/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של בן אל תבורי לדני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
מניין האנגלית שלו?/צילום מסך, אינסטגרם

אנחנו חיים במציאות בה ברכה בסטורי הפכה לחשובה לא פחות מברכה בכתב יד. לא שיש בזה משהו רע ואפילו להפך, מדובר בדרך נוספת ונוחה לגלות מי חבר של מי ואיזה זוגות הספיקו להיפרד מתחת לרדאר בלי ששמנו לב. זוג שאריכות ימיו מפתיעה בכל פעם מחדש הם הזמר בן אל תבורי והסטייליסטית של קים קרדשיאן, דני לוי.

אתמול (שבת) בסרטון שהעלה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בירך תבורי את אהובתו. למרות ששניהם ישראלים, הברכה נכתבה באנגלית: "מה אפשר לאחל לבחורה שיש לה הכל? אני מאחל לך להמשיך לדאוג לעצמך ולהיות כמו שאת פחות או יותר", הוסיף בהלצה עם שני אימוג'ים צוחקים.

"אני מאחל לנו להיות מאושרים ולבנות משפחה מדהימה יחד עם בית ותינוק שירוץ בין שלושת הכלבים המדהימים שלנו! הלוואי שלא יחסר לך דבר והלוואי שאני תמיד אוכל לספק ולתת לך את כל מה שתרצי בעולם, במיוחד את הלב והנשמה שלי".

בן אל תבורי דני לוי. אינסטגרם, צילום מסך
תאומים/צילום מסך, אינסטגרם

זה בלתי אפשרי להבין את אהבתי אלייך. כמה את מדהימה. כמה את מודל לחיקוי. אני אוהבת אותך כל כך! וכל שנייה שאת לא איתי אני מתגעגע ומרגיש כאילו חלק ממני חסר. אני מקווה שנהיה ביחד לנצח", ואת הברכה חתם: "לנצח שלך, ב'".

למרות שבחודש מאי האחרון דווח על משבר בין זוג האוהבים ועל עזיבתה של לוי את ביתם המשותף בתל אביב, נראה שהם הצליחו להתגבר עליו אפילו שברכבת ההרים הרגשית הייתה גם הסרת עוקב הדדית.

וואלה! סלבס שולחת ברכות מתורגמות בטרנסלייט למאהב הלטיני שלה, דייגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully