וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק שיתוק: בר רפאלי הגיעה לאירוע משפחתי ולא היססה לחשוף חזייה

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 9:28

הדוגמנית ההורסת שבילתה לפני מספר ימים בפסטיבל ונציה כבר חזרה לארץ, והגיעה לאירוע שכלל את כל בני המשפחה שלה פלוס כמה חברים קרובים. כולם ללא יוצא מן הכלל זכו להצצה קלילה ללנז'רי שלה. וואלה! סלבס למה לא

בר רפאלי. ניר פקין
שלום לך. בר רפאלי/ניר פקין
בר רפאלי דור רפאלי. ניר פקין
אחים ושותפים עסקיים. בר ודור רפאלי/ניר פקין

כשאחד מהילדים של משפחת רפאלי חוגג יום הולדת, תמיד תהיה התייצבות יפה באירוע. תחשבו מה קרה אמש (שבת), כשבני המשפחה חגגו יום הולדת לאבא רפי ולדור רפאלי, פלוס חגיגות 20 שנה למסעדת זינק של ניל רפאלי.

בני המשפחה הגיעו בהרכב מלא, אבל מי שגנבה את ההצגה הייתה בר רפאלי, ששהחליטה לפסוח על כמה כפתורים בחולצה ולחשוף חזייה. בכל זאת, פרזנטורית של הלבשה תחתונה. מי שקיבלה הצצה למגירת הלבנים של בר היו בני המשפחה וכמה חברים קרובים שהוזמנו לקחת חלק בחגיגות.

משפחת רפאלי. ניר פקין
בהרכב מלא/ניר פקין
און רפאלי. ניר פקין
זיווג משמיים. און רפאלי ונועה קירל/ניר פקין
אירית רחמים. ניר פקין
בשיא שלה. אירית רחמים/ניר פקין

נועה קירל הגיעה להרים בלי בן הזוג דניאל פרץ שנמצא בגרמניה, והצטלמה עם און רפאלי. אם לא היינו יודעים אחרת, היה נראה שמדובר בזיווג משמיים. גם אירית רחמים הגיעה מחוייכת ונראתה בשיא שלה, ואולי אולי זה קשור לזוגיות החדשה שלה. מי שהיו על הקטע האומנותי הן חברותיה הדראגיסטיות של ציפי רפאלי וכשההופעה הסתיימה, המסעדה הפכה למועדון והאורחים חגגו עד השעות הקטנות של הלילה.

וואלה! סלבס בילתה פעם באור יהודה. כלומר, התקלקל לה הווייז והיא מצאה את עצמה שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully