וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עדיין מנסה לחזור למציאות": שי מסכמת את החוויה בבית האח

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 21:22

קרוב לשבוע אחרי שהודחה מבית האח הגדול, שי לי עופרי מצאה את הזמן כדי לסכם את החוויה בבית הכי מצולם במדינה, וגם להתייחס ברמיזה לשמועות שנאמרו עליה בזמן השהות בבית: "אמרו עלי המון דברים חלקם נכונים, חלקם פחות". וואלה! סלבס פאטוצ'

שי האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
האמת? קצת מתגעגעים/צילום מסך, רשת 13

בין אם תאהבו אותה או לא, אין ספק ששי לי עופרי הייתה מהדיירות היותר בולטות ומשמעותיות בעונה הזו של האח הגדול, ואין ספק שגם הקולנית ביותר שבהן. עופרי הודחה לפני כמעט שבוע מבית האח, בהדחה שהייתה מפתיעה במיוחד, מאחר וסומנה כמי שעשויה להיות בין חמשת המתמודדים האחרונים בגמר.

מאז שהודחה הספיקה שי לי להתהדר בקעקוע של המילה "פאטוצ'", שהפכה למזוהה איתה בבית האח אחרי שנאמרה על ידה לפחות אחת לשעה, והיום (ה') סוף סוף מצאה את הזמן כדי לסכם את החוויה וגם להתייחס, לפחות ברמיזה, לשמועות שנאמרו עליה בזמן שהייתה בבית הסגור. בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה כתבה: "כשיצאתי ראיתי שאמרו עלי המון דברים חלקם נכונים, חלקם פחות. אני עדיין מנסה לחזור למציאות אחרי הבית המטורף הזה".

"אני מאמינה שכבר הבנתם שאני לא אחת כזו שמפחדת מהאמת, לא שלי ולא שלכם. התגובות שלכם הטובות והרעות ילכו איתי עוד הרבה וילמדו אותי עוד הרבה על עצמי ועל החוסן שלי", המשיכה והוסיפה: "הלכתי עם האמת שלי לאורך כל התקופה שהייתי בבית והיום כשאני מסתכלת אחורה באיזשהו מקום זה גם היה מה שהחזיק אותי בבית, להיות חזקה ועם תעצומות נפש כי לא משנה מה ראיתם על המסך, לי בפנים היה קשה".

פוסט הסיכום של שי לי עופרי. אינסטגרם, צילום מסך
פאטוצ'!/צילום מסך, אינסטגרם

"שיצאתי מהבית קיבלתי חיבוק כל כך עצום ,שגרם לי להבין שבחיים לא נגדתי את העקרונות שלי גם אם זה גרם לי לחטוף אש, כל כך הרבה אנשים שניגשים אלי ברחוב, צועקים לי, מחמיאים לי על מי שאני ועל האומץ שלי,כמה כח יש לי להתמודד, לא לזגזג וללכת ישר אני והאמת שלי".

"אני לא מושלמת, אני אפילו לא קרובה. בבית הזה למדתי שאני מספיק חזקה בשביל להתמודד עם הכל, גם עם ההשלכות של המסע הזה", כתבה עופרי, שככל הנראה כבר הבינה כמה הדעות על ההתנהלות שלה במהלך העונה היו חלוקות והביאו איתן לא מעט ביקורת.

"הבית הזה גרם לי לאהוב את עצמי מחדש, להסיר את הפחדים, את המגננות, את המחסומים ובעיקר להתאהב", סיכמה את החוויה והתהליך שחוותה בבית האח, בו הכירה את שניר בורגיל, איתו פיתחה מערכת יחסים עם לא מעט עליות ומורדות לאורך העונה וסיימה בתודות לכל מי שתמך והקיף אותה לאורך התקופה.

וואלה! סלבס לא מתרגשת מביקורת, אלא אם היא חיובית.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully