וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל די: דרייק חשף אוסף חזיות שנזרקו לעברו במהלך הופעות

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 16:47

בחודשים האחרונים העולם כולו צפה בכמה מוזיקאים שנפגעו מחפצים שהושלכו לעברם במהלך הופעות. היו טלפונים, ראינו גם בקבוקי מים, אבל דרייק חשף אוסף חזיות לא סביר. וחכו שתשמעו איך אבא שלו קשור לסיפור. וואלה! סלבס גוזייה

זה לא סוד שהראפר המצליח דרייק מחזיק אוסף נעליים מעורר קנאה ומרשים במיוחד, אך כעת הוא חשף אוסף מטריד ביותר שקיבל ממעריצותיו במהלך סיבוב ההופעות האחרון שלו It's All a Blur והעוקבים הזדעזעו.

הראפר בן ה-36 חשף אמש (ד') אל מול 142 מיליון עוקביו באינסטגרם את אוסף החזיות העצום שלו, שכלל מגוון חזיות בכל המידות והצבעים כשהוא עמד עם זרועות פרושות לצדדים וחשף חיוך רחב במיוחד. מדובר בחזיות שהושלכו לעברו בזמן שהופיע. בנוסף לזה, אותן כמות לא סבירה של חזיות נחתו על הראפר לאחר שבאחר ממופעי הקיץ שלו במונטריאול התבדח על הבמה ואמר: "לפני שאני שר את השיר הבא, אני חייב לומר שזו הפעם הראשונה בה אין לי אפילו חזייה אחת שהושלכה עליי ממעריצה ואני מאוכזב מכך מאוד".

דניס גראהם, אביו של הראפר ואיש עם חוש הומור ביזארי, לקח את הבדיחה של דרייק צעד אחד קדימה והשליך לעבר הבמה חזייה ענקית שעליה כתוב: "אבא מאחל לך דברים גדולים. אני אוהב אותך ודואג שאתה יונק כמו שצריך".

התגובות על הפוסט לא איחרו להגיע והן לא היו בדיוק בטוב טעם: "נטש את סיבוב ההופעות It's All a Blur לטובת סיבוב ההופעות It's All A Bra". בתגובה נוספת נכתב: "יש לך יותר חזיות מלמותג ויקטוריה סיקרט". אחת מהעוקבות אף כתבה: "אני חייבת לדעת אם הסידור של החזיות הוא מהגדול לקטן ביותר?".

וואלה! סלבס ניקבה ריאה בעקבות ברזל סורר בחזייה ישנה. מאז היא הולכת נטורל.

  • עוד באותו נושא:
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully